reklama
Login: | maniak1910 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 21.11.2010r. |
Ost. logowanie: | 03.06.2014, 20:36 |
Punkty: | 1 464 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis | : Idzie Puchatek przez las nagle patrzy w gówno wlazł! Więc bierze nogę i wyciera o podłogę. Kupa była Krzysia i przykleiła się do misia. Puchatek po długim zmaganiu, usiadł zrezygnowany cały w gównie umazany. Zawołał Prosiaczka małego smarkaczka. Ten gdy go zobaczył tak się wystraszył, że aby uciec na czas pierdnął misiowi w twarz. Puchatek śmierdząc jak pupa zaczął udawać trupa. I aby nie robić obciachu zakopał nogę w piachu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Poruszaj szwadronami po planszy, aby spotkać wroga na polu bitwy! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wydostań Fineasza , Ferba i Fretkę z Kretogrodu! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Toph wraz z przyjaciółmi musi dostać się do Ba Sing Se położonego po drugiej stronie Przełęczy Węża. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż Aangowi w treningu magicznym. Uwaga na latające wokół przedmioty. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Cztery Amulety Mocy rozbite na części zostały rozrzucone na obszarze ukrytego archipelagu. Pomóż Aangowi w odnalezieniu brakujących fragmentów. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - strzał |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Książę Zuko płynie podbić Królestwo Ziemi i Plemiona Wody. Zwycięstwo czy upokorzenie? Wszystko zależy od Ciebie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna bijatyka, w której tworzymy własną postać, a następnie musimy pokonać 20 najlepszych zawodników. Proponuję przed walkami potrenować ataki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Master Of The Elements - Avatar: Władca Żywiołów. Wciel się w niepokonanego chłopca i zniszcz siły ciemności. W czasie swojej podróży ucz się magii wszystkich czterech żywiołów. Sterowanie: Strzałki w Prawo/Lewo - poruszanie się Strzałka w Górę - skok ( dwa razy strzałka w górę- podwójny skok) Strzałka w Dół - obrona Z- uderzenia Z+Strzałki - różne kombinacje ciosów. |
Treść komentarza: | super uwielbuiiam ten serial 10 |