reklama
Giercownia - Gry Online

Polityka Prywatności

 

Serwis giercownia.pl może zapisywać na komputerze użytkowników pliki cookie innych firm partnerskich (ciasteczka stron trzecich, tworzone, zarządzane i analizowane przez odrębny podmiot), które służą do poprawnego wyświetlania reklam i nie umożliwiają identyfikacji użytkownika, w szczególności w opisanej poniżej reklamie behawioralnej.

Pliki ‘cookie’ wykorzystywane są przez firmy partnerskie do celów związanych z prezentacją reklam w serwisie tekstowo.pl - w szczególności aby uniknąć wielokrotnej prezentacji temu samemu odbiorcy tej samej reklamy oraz w celu prezentacji reklam behawioralnych uwzględniających zainteresowania odbiorców. Reklama behawioralna oparta jest na analizie zachowań/ ruchu użytkowników (np. aktywności na poszczególnych stronach www – przeglądanie stron i kliknięcia wykonane przez użytkowników), którzy są przypisani do odpowiednich segmentów, zapisanych w plikach ‘cookie’. Zestaw „segmentów”, z którymi łączone są dane behawioralne użytkownika można zdefiniować jako behawioralny profil reklamowy. Takie profile nie zawierają danych osobowych opierając się na zachowaniu użytkownika, nie zaś na jego tożsamości.

Odbiorcą informacji z cookies jest Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o. („SDO”) oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię oraz iż dane te mogą zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Każdy użytkownik serwisu giercownia.pl ma prawo do rezygnacji z otrzymywania reklamy behawioralnej emitowanej przez określonego dostawcę technologii. Aby zrezygnować z reklamy behawioralnej kliknij tutaj lub odwiedź stronę www.youronlinechoices.com/pl.

Ruch na stronach serwisu jest monitorowany również przez inne podmioty niż giercownia.pl. Pierwszą grupa podmiotów są firmy oferujące statystyki używania serwisu: Google Analytics oraz Gemius/PBI. Druga grupa to firmy wyświetlające reklamy, takie jak MediaFarm Sp. z o.o., Google AdSense, Stoer Digital Media, YieldRiser oraz inne agencje reklamowe.

Firma Google dostarczyła informacje na temat kontrolowania spersonalizowanych reklam i danych przekazywanych do statystyk Google Analytics pod tym adresem.

Polecamy: