Zagrań: | 715 636 |
Rozmiar gry: | 1,29 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 95 |
Ocena: | 3,82 |
Łącznie głosów: | 222 |
Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.
Sterowanie podane w grze.
Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.
Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.
Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.
Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
Dodaj komentarz
3.129.73.*
Komentarze (50)
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*
3.129.73.*