reklama
Login: | yosuke |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 05.03.2011r. |
Ost. logowanie: | 27.07.2013, 17:10 |
Punkty: | 490 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | gupie daje 1 |
Treść komentarza: | gupie daje 1 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Strzel przeciwnikowi jak najwięcej bramek. |
Treść komentarza: | jest spoko 5/5 |
Treść komentarza: | fajan giera daje 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Treść komentarza: | jaka zalosna giera 1/5 |
Treść komentarza: | 1/5 poprostu slabe |
Treść komentarza: | jak gra sie zatnie naciskasz minimum 2 sek przycisk u |
Treść komentarza: | nie dziala giera |