reklama
Login: | yondaimehokage |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 20.12.2008r. |
Ost. logowanie: | 23.05.2009, 16:29 |
Punkty: | 374 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | są jakies kody do tego? bo jak jestes w miescie i kupujesz takie cos za darmo to masz wtedy nieskoczenie wiele kasy ( kupuje sie w domu z tabliczka gdzie jest narysowany napoj uzdrawiajacy ) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wkrocz do magicznego świata RPG. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Gra hazardowa utrzymana w klimacie dzikiego zachodu. Zostań mistrzem pokerowych rozgrywek i zarób jak najwięcej kasy. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonała zabawa point and click. Zaopiekuj się małą, smutną małpką i wykonaj różne czynności (rozwiązując po drodze zagadki) , by ja uszczęśliwić. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Wyrusz na wyprawę ratunkową po swoich przyjaciół z plemienia, którzy nie powrócili z poprzedniej wyprawy. Twoim zadaniem jest tak ciąć góry lodowe lub lodowce, by umieścić swoich zmarźniętych oraz zamarźniętych współplemieńców w długiej łodzi. Sterowanie za pomocą myszki. def. Wikingowie to skandynawscy wojownicy, którzy od VIII wieku podejmowali dalekie wyprawy o charakterze kupieckim, rabunkowym lub osadniczym. Druga część kultowej gry Ice Breaker znajduje się tutaj: Ice Breaker The Red Clan |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ubierz wystrzałową pannę młodą! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Musisz wyglądać olśniewająco. Na szczęście masz do wyboru kilka wystrzałowych kreacji |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Dziewczyna ma pierwszy dzień w pracy. Spraw, aby dobrze wyglądała. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wybierz strój dla dziewczynki-pszczółki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |