reklama
Login: | xxpitek |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 04.10.2008r. |
Ost. logowanie: | 26.01.2020, 22:48 |
Punkty: | 1 459 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis | "gram w gry online:D" |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jako śmierć musimy pozbawić życia kilku osób. Klikaj na różne obiekty, aby spowodować wypadki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu Grow. Naszym zadaniem jest umieszczenie elementów na planszy w prawidłowej kolejności aby uzyskać odpowiedni efekt. Inne gry Typu Grow znajdują się tutaj: GROW |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Odtwarzamy kody DNA. |
Treść komentarza: | nawet fajne 4/5 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Jeśli interesujesz się gotowaniem to ta gra jest dla ciebie. Mamy tutaj prawdziwą szkołę gotowania, a raczej akademię jak wskazuje nazwa gry. Dlatego nie ma co trzeba zakasać rękawy i zacząć przyrządzać, kroić, przyprawiać, piec, smażyć itd.. A w szkole jak to w szkole są i egzaminy dlatego warto sumiennie przyłożyć się do nauki aby były efekty. Po ukończeniu kursu gotowania przystępujemy do egzaminu. Kto wie może i ty zostaniesz Mistrzem Kuchni? |
Opis gry: | Wyrusz na pole walki. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - strzał C - wejście do pojazdu B - wyjście dla pojazdu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w tytułowego Ninja (忍者) – trenowani w Japonii mistrzowie sztuki ninjitsu i genjutsu będącym biegle wyszkolonymi w sztuce maskowania się, szpiegostwa, zabijania bez śladu i akrobacji. Ataki wyprowadzamy klawiszami A, S, D. Nasze działania muszę być precyzyjne i błyskawiczne. W innym wypadku nie zdołamy pierwsi zadać ciosu. Uwaga na pułapki! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Masz ochotę stać się prawdziwym wojownikiem ninja? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |