reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: sokoll16

Login: sokoll16
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 15.04.2008r.
Ost. logowanie: 14.03.2012, 16:39
Punkty: 2 140
Wiek 27
Status offline
Opis

piątek, 16.01.2009r.

sokoll16 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
sokoll16 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Gra logiczno-zręcznościowa. Zaplanuj tak rozgrywkę by strącić wszystkie srebrne kulki ze stołu!
Sterowanie za pomocą myszki.
sokoll16 zagłosował
Miniaturka gry: Sonny 2 Sonny 2
(419)
Ocena
(1)
Opis gry: Sequel doskonałej gry turowej Sonny. Ta część opisuje dalsze losy naszego bohatera, który stał się pół-zombie. W czasie wędrówki będziemy spotykać ludzi, którzy do nas dołączą.
sokoll16 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Uzupełnij wzór wykorzystując kolorowe elementy podane u dołu ekranu.
Postaraj się to wykonać szybciej niż Twój przeciwnik ukazany z prawej strony ekranu gry.
Sterowanie za pomocą myszki.


Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Patchworkz
sokoll16 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Bardzo fajna gra w której wcielamy się w farmera . Zbieramy zamówienia i dostarczamy nasze produkty do pobliskiego miasteczka .
Miasto i wieś zależą od siebie. Możesz sprawić, że i jedno, i drugie będzie rosnąć i prosperować!

Instrukcja:
Klikaj na zamówienia, aby je wypełnić, przeciągaj wyprodukowane jedzenie do pudełek i klikaj na zamówienia, aby załadować je na ciężarówkę. W mieście klikaj na zamówienia, aby je odpowiednio dostarczyć, i na pieniądze, aby je zebrać - nie pozwól, by znikły!

środa, 14.01.2009r.

sokoll16 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Jaką odległość pokona twoja owca?
Kliknij Start, aby owca zaczęła zjeżdżać po skoczni, a następnie kliknij jeszcze raz, aby skoczyła. Pobij swój własny rekord!
sokoll16 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wciągająca super gra, w której musimy "zjeść" jak najwięcej ciastek w wyznaczonym czasie.
Sterowanie za pomocą myszki.
Swoje rekordy możecie wpisywać w komentarzach.
Wcześniejsza część gry znajdują się tutaj: Drunkit
sokoll16 skomentował
Treść komentarza: 1635pkt. a za gre 3
sokoll16 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Czerwony dywan jest areną, a gwiazdy twoją zwierzyną łowną. Rusz głową i ośmiesz wszystkich!
Gierka w której musisz klikać na różne przedmioty lub kombinacje przedmiotów tak, by spowodować pożądany skutek.
Kliknij lewym przyciskiem myszy na ukrytych przedmiotach, zbierz je wszystkie, by utworzyć zestawy. Kliknij lewym przyciskiem na przedmiocie, by go zaznaczyć oraz na jeszcze jednym, by je połączyć. Pamiętaj o zaznaczeniu opcji „Photographers”, by rozpocząć tworzenie zestawów.

wtorek, 13.01.2009r.

sokoll16 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy?
To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie.
Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło!
Polecamy: