reklama
Login: | natalia223 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 27.06.2008r. |
Ost. logowanie: | 13.02.2016, 16:29 |
Punkty: | 131 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zagraj w serię krótkich gier na czas i zobacz jak długo zdołasz utrzymać się w grze! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Sprawdź jak poradzisz sobie w Mistrzostwach Świata. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zmierz się w rzutach karnych na turnieju Euro 2012 i doprowadź swoją drużynę do mistrzostwa. Daj pokaz swoich umiejętności strzeleckich oraz parad bramkarskich! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zbuduj drużynę marzeń Sports Heads, by rozgromić przeciwnika w tej nowatorskiej karciance... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w piłkarskim turnieju jeden na jednego, zaliczaj potężne power up'y i strzelaj ogromnymi głowami znanych piłkarzy spektakularne i zapierające dech w piersiach bramki. Sterowanie za pomocą strzałek i spacji. Inne odsłony tej doskonałej gry sportowej znajdują się tutaj: Sport Heads Series |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Chydraulikom jak zwykle ciagle mało ;).Trafiła sie fucha - zbiertaj wszystkie monety ;).Jak dla mnie to gra dla fanatyków Mario Bros. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świnka skarbonka musi przejść przez cały dom i zebrać wszystkie pieniądze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Najnowsza wersja milionerów z możliwością zarobienia bonusów za szybkość odpowiedzi. Poprzednie wersje Milionerów znajdziecie tutaj Milionerzy |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Mario prosto z konsoli Nintendo przerobiony na wersję flash :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |