reklama
Login: | naja |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 27.07.2008r. |
Ost. logowanie: | 15.07.2010, 23:31 |
Punkty: | 91 |
Wiek | 38 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | plansza 24 -> ja zrobilam tak: spadam ludzikiem w dol ale trzymam strzalke w lewo i dzieki temu niebieski ludzik jest nieco wyzej od czerwonego.Czerwony jest w tym malym dolku na gorze.Ide niebieskim w lewo, tam,gdzie to mozliwe nie "skacze" nim tylko "spadam", tak zeby caly, czas mniej wiecej, czerwony byl w tym dolku na gorze "uwieziony". Kiedy dochodze niebieskim ludzikiem do srodka planszy,gdzie jest napisane,by umiescic tam dziesieciu "mario", czerwony ludzik powinien byc na niższym poziomie z lewej strony, niż tam gdzie byl "uwięziony" do tej pory. Idac troche w prawo niebieskim mario,zbieram monety, a czerwony jest zablokowany przez mur i nie moze isc w lewo(dalej na tym niższym poziomie). Kiedy juz zbiore wszystkich niebieskich mario "wyrównuje ich",zeby wygladali jakby byl jeden. Dalej ide w prawo niebieskim,a czerwony idzie w lewo i ustawiam ich tak,by na tym etapie niebieski byl w polowie planszy na murze z prawej strony,a czerwony na tym samym poziomie z lewej strony.Dalej juz wiecie jak-niebieskim podazacie w lewo,aby odblokowac ten przycisk, gdzie potrzeba dziesięciu mario.Niebieski i czerwony powinny sie teraz spotkac w polowie planszy w tym miejscu.Zawiło...ale inaczej nie umialam tego wytlumaczyc to skomplikowane |
Treść komentarza: | fajna podoba mi sie |
Treść komentarza: | Otwieramy szafke 'II', ktora jest obok szafki 'JJ', w srodku jest pamiętnik. Klikamy na niego, na 3 stronie jest napisana litera e, zwróćmy uwagę, że przewracając strony brakuje poszczegolnych numerow 4, 7, 18, 21. Łączymy je w 1 kod i wpisujemy w szafce e= 471821. W srodku jest klucz, ktorym otwieramy szafke 'JJ'. W srodku jest litera G, i rownanie. Z pamietnika wiemy, ze G=7 wiec za wyraz 'room' podstawiamy 7 i mnożymy przez 250 co daje 1750. A zatem w szafce G wpisujemy kod 1750 i wyciągamy młotek. Dalej nie wiem |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pokombinuj i użyj odpowiednio wszystkich znalezionych rzeczy, by wydostać się z rancza. |
Treść komentarza: | przeszłam, ale głupie |
Treść komentarza: | fajna dam 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Miodowa gra typu escape w klimacie świąt. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Oryginalna gra typu escape, w której naszym zadaniem jest ucieczka z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów. |
Treść komentarza: | świetna, 5! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów. |