reklama
Giercownia - Gry Online

20' Lockers Escape

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 37 329
Rozmiar gry: 571,63 kB
Użytkowników lubiących grę: 1
Ocena: 2,80
Łącznie głosów: 48

Gra dodana przez:

Wydostań się z szatni używając znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.149.239.*

Komentarze (22)

avatar vaniavirgo
vaniavirgo 11.09.2009, godz. 22.02 odpowiedz
0
kodem z poprzedniej szafki otwieramy A (juz kilka razy pomieszałam i zamiast np ff pisałam f, ale na tym etapie, każdy wie, że pojedyncze są na kody, a podwójne na klucze.) Dostajemy śrubokręt. Na tym etapie, powinnismy mieć wszystkie szafki otwarte, te na klucze to otwierają się same już cały czas, zaś te na kod, trzeba za każdym razem otwierać, A= 7707, B= 1020, C= 819, D= 1999, E= 471821, F= 8514, G= 1750, h, otwiera się na diament. Dwie pozostałe są już otwarte, trzeba przez ściankę od szafki J przebić się dłutem. Zaczynając od lewej doprawić młotkiem i pokręcić śrubokrętem Jejciu trudna gierka, daje 4, bo bez podpowiedzi to ciężko.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 11.09.2009, godz. 21.41 odpowiedz
0
Klucz wkładamy do BB, zabieramy kolejny klucz (który pasuje do DD) i zamieniamy litery z drzwiczek na liczbę. Liczba jest kodem do szafki e, ale nic tam nie ma. Idziemy do szafki F. Misiowi oddajemy kijek, na środku kijka kładziemy gwóźdź i walimy młotkiem, aż rozwalimy kij. Zabieramy kolejny klucz. Pasuje on do szafki E. Wracamy do szafki FF, (8514 kod) diament kładziemy na pudełku. Dostajemy niebieskie jajo. Pod szafką F zbliżamy podłogę, dłutem uderzamy w podłogę i dostajemy kolejny klucz, który pasuje do C, zabieramy trójkąt. Otwieramy nim GG zabieramy słoneczko i czerwone półkole. Szafkę II otwieramy niebieskim kluczem i wspomagamy się młotkiem.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 11.09.2009, godz. 21.18 odpowiedz
0
Gwoździem odrywamy kartkę w szafce AA mamy napis, literom przypisujemy odpowiednie cyfry (Z alfabetu, z pamiętnika). Tym kodem otwieramy szafkę F W niej są kolory do szafki H. W szafce ff oglądamy jeszcze oczka misia, pokazuje się w nich kod. Kodem z misia 1020 otwieramy szafkę B, skrzynkę srebrnym kluczem. Dostajemy diamencik. Diament wkładamy do szafki H dajemy kod kolorów, czerwony, niebieski, żółty. Dostajemy klucz.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 11.09.2009, godz. 20.46 odpowiedz
0
Młotkiem uderzamy wnętrze szafki G. Dostajemy klucz, którym otwieramy szafkę ff. Zabieramy kijek i brutalnie bijemy misia w głowę XD Na kartce jest kod, przypisujemy litera liczby, zgodnie z alfabetem w pamiętniku. A-1 B-2 itd, otwieramy trzycyfrowym kodem szafkę c.
avatar stepka
stepka 27.08.2009, godz. 20.02 odpowiedz
0
a co z takim srebrnym kluczem ? jak już zrobiłam wszystko to mam jeden srebrny klucz i nie pasuje do ŻADNEJ szafki I co teraz Za grę dam 4,bo trudna
avatar karuzelaa
karuzelaa 28.07.2009, godz. 21.00 odpowiedz
0
szafka D-1999; nieb.klucz - AA dobijamy młotkiem
avatar naja
naja 27.07.2009, godz. 16.39 odpowiedz
0
Otwieramy szafke 'II', ktora jest obok szafki 'JJ', w srodku jest pamiętnik. Klikamy na niego, na 3 stronie jest napisana litera e, zwróćmy uwagę, że przewracając strony brakuje poszczegolnych numerow 4, 7, 18, 21. Łączymy je w 1 kod i wpisujemy w szafce e= 471821. W srodku jest klucz, ktorym otwieramy szafke 'JJ'. W srodku jest litera G, i rownanie. Z pamietnika wiemy, ze G=7 wiec za wyraz 'room' podstawiamy 7 i mnożymy przez 250 co daje 1750. A zatem w szafce G wpisujemy kod 1750 i wyciągamy młotek. Dalej nie wiem
avatar pawel000
pawel000 25.07.2009, godz. 19.09 odpowiedz
0
PROSZĘ O MAŁA POMOC JAK ZACZAĆ BO NIE ROZUMIEM
avatar ninja98
ninja98 23.07.2009, godz. 19.03 odpowiedz
0
W szawce "j " trzeba ustawic niebieski zolty czerwony dalej nie wiem
avatar ninja98
ninja98 23.07.2009, godz. 18.42 odpowiedz
0
W szawce "j " trzeba ustawic niebieski zolty czerwony dalej nie wiem
Gracze online (3):
Polecamy: