reklama
Login: | mniuniek |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 06.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 02.11.2013, 20:19 |
Punkty: | 1 621 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wciel się w rządowego zabójcę "posprzątaj" na mieście wykonując poprawnie zlecenia. Sterowanie myszką. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zasiądź za sterami gwiezdnego statku i zniszcz pojawiających się wrogów. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - strzał |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Platformówka skierowana dla najzręczniejszych z giercowników. Twoim zadaniem jest przedrzeć się do wyjścia. Problem polega na tym, że wróg moze pojawić się nad nami w każdym momencie, a musimy jeszcze mieć czas na załadowanie strzał. Po każdym lewelu mamy możliwość dozbrojenia się za zebrane wcześniej pieniądze. Sterowanie: W;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał 1;2;3;4 - wybór rodzaju strzał |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wkrocz do bajecznego świata Mario. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gra typu Bomberman. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - bomba |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Grupa terrorystyczna napadła na miasto w celu zniszczenia cywilizacji. Ty jako żołnierz jednostki specjalnej masz zadanie ochronić cywilów i wyeliminować wrogów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Kolejna gra snajperska, w której wykonujemy misje wymagające precyzji i sprytu. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Strzelanka utrzymana w klimacie science fiction. Naszym zadaniem jest pozbycie się wrogich sił nieprzyjaciela. Sterowanie: W;S - przód / tył Strzałki - lewo/prawo Spacja - strzał 1;2;3 - zmiana broni. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Doprowadź stworka do końca prawej strony zjadając zdrowe jedzenie i unikając zepsutego. Sterowanie za pomocą strzałek. |