reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: mimmi

Login: mimmi
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 03.09.2008r.
Ost. logowanie: 19.12.2013, 17:14
Punkty: 1 891
Wiek 28
Status offline
Opis

wtorek, 31.03.2009r.

mimmi zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w szalonym pustynnym rajdzie!
Wyścigi na podstawie filmu "Auta" ("Cars").
mimmi zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wciel sie w słynną postać z mitologii greckiej Achillesa i pokaż kto rządzi!
mimmi zagłosowała
Miniaturka gry: Follis Follis
(141)
Ocena
(5)
Opis gry: Genialna gra logiczna! Coś dla lubiących pogłówkować giercowników. Ustaw dostępne z prawej strony ekranu elementy w takich miejscach, by za ich pomocą spadająca piłka (np. odbijając się od nich) zebrała wszystkie gwiazdki!

poniedziałek, 30.03.2009r.

mimmi zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Chyba nikomu nie trzeba przedstawiac Samurai Jacka ;)
mimmi zagłosowała
Miniaturka gry: Phit Phit
(300)
Ocena
(4)
Opis gry: Poukładaj klocki tak, aby pokryły żółte pole.
mimmi zagłosowała
Miniaturka gry: Sketch Sketch
(517)
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Doskonała gra logiczno-zręcznościowa! Zapamiętaj pokazany obrazek i narysuj taki sam. W grze pomagają nam pinezki, którymi można zaznaczyć ogólny kształt obrazka.
mimmi zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: HICIOR! Wstąp do szkoły tatuażu!
Tatuaż - dowolny znak graficzny na skórze powstały w wyniku trwałego wszczepienia za pomocą specjalnej igły barwnika pod skórę. W Polsce tatuaż mogą sobie zrobić osoby, które ukończyły 18 rok życia. Przed ukończeniem 18 roku życia tatuaż można zrobić jedynie po wyrażeniu zgody przez opiekunów prawnych.
mimmi zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
mimmi zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: Futbol Amerykanski to zabawa dla prawdziwych mężczyzn. Nie pozwól,abyś stracił piłkę!
Sterowanie za pomocą strzałek.
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.

niedziela, 29.03.2009r.

mimmi zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: Zapełnij planszę balonami tak, aby małe kulki nie mogły się ruszyć Sterowanie za pomocą myszki.
Gracze online (3):
Polecamy: