reklama
Login: | mimmi |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 03.09.2008r. |
Ost. logowanie: | 19.12.2013, 17:14 |
Punkty: | 1 891 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Weź udział w szalonym pustynnym rajdzie! Wyścigi na podstawie filmu "Auta" ("Cars"). |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciel sie w słynną postać z mitologii greckiej Achillesa i pokaż kto rządzi! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Genialna gra logiczna! Coś dla lubiących pogłówkować giercowników. Ustaw dostępne z prawej strony ekranu elementy w takich miejscach, by za ich pomocą spadająca piłka (np. odbijając się od nich) zebrała wszystkie gwiazdki! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Chyba nikomu nie trzeba przedstawiac Samurai Jacka ;) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Poukładaj klocki tak, aby pokryły żółte pole. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonała gra logiczno-zręcznościowa! Zapamiętaj pokazany obrazek i narysuj taki sam. W grze pomagają nam pinezki, którymi można zaznaczyć ogólny kształt obrazka. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Wstąp do szkoły tatuażu! Tatuaż - dowolny znak graficzny na skórze powstały w wyniku trwałego wszczepienia za pomocą specjalnej igły barwnika pod skórę. W Polsce tatuaż mogą sobie zrobić osoby, które ukończyły 18 rok życia. Przed ukończeniem 18 roku życia tatuaż można zrobić jedynie po wyrażeniu zgody przez opiekunów prawnych. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Futbol Amerykanski to zabawa dla prawdziwych mężczyzn. Nie pozwól,abyś stracił piłkę! Sterowanie za pomocą strzałek. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Zapełnij planszę balonami tak, aby małe kulki nie mogły się ruszyć Sterowanie za pomocą myszki. |