reklama
Login: | milosz100100 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 02.02.2009r. |
Ost. logowanie: | 11.08.2011, 14:43 |
Punkty: | 1 866 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Super gierka daje 5/5 i do ulu |
Treść komentarza: | Bardzo fajowa gierka i wogóle...Max daje i do ulu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Czerwony smok podąża za kursorem myszy, musi pozostać jak najdłużej żywy i zestrzelić różnych przeciwników. Użyj klawiszy [1]..[6] aby zmienić rodzaj broni. Naciśnij spację, aby aktywować bomby po ich wystrzeleniu. Każdy przeciwnik ma swoją strategię, a także słabe i mocne punkty, tak jak i czerwony smok: jego grzbiet jest odporny na pociski. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ten przycisk zawładnie Tobą i Twoim życiem przez następne 10 minut. Nie wierzysz? Możesz to bardzo łatwo udowodnić - wystarczy, że powstrzymasz się od klikania w niego. Spróbuj... |
Treść komentarza: | Zaje fajna MAX. |
Treść komentarza: | Fajna gierka daje 5/5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Używając strzałek na klawiaturze, zgromadź jak najwięcej niebieskich kulek, unikając przy okazji zielonych. Możliwość odblokowania nowych bohaterów daje niesamowite możliwości. Gdy Twój bohater jest kolorowy przez chwilę możesz zjadać zielone kropki. Ekstremalnie wciąga! |
Treść komentarza: | daje 3/5 dla zachęty |
Treść komentarza: | Fajna daje 5/5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |