reklama
Login: | kocika |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 18.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 01.10.2021, 18:50 |
Punkty: | 636 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis | Lubię mange i anime:D ustawiłam ten opis jak miałam 11 lat...... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu Grow. Naszym zadaniem jest umieszczenie elementów na planszy w prawidłowej kolejności aby uzyskać odpowiedni efekt. Inne gry Typu Grow znajdują się tutaj: GROW |
Treść komentarza: | wygrałam![]() ![]() ![]() |
Treść komentarza: | Niesamowiteeeeeeeeee![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Treść komentarza: | Fajne, ale wkurzające, bo bez przerwy spadam![]() |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga część super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna za tobą łazić. Kiedy zobaczy Cię dziewczyna, z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn. Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG. |
Treść komentarza: | Dwójka jest jeszcze fajniejsze od jedynki![]() ![]() |
Treść komentarza: | Super gierka daje 5/5![]() ![]() |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Aang i jego przyjaciele stają do walki z Zuko. Czy uda się go pokonać wspólnymi siłami? |
Treść komentarza: | Za trudne;< 3/5![]() |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |