reklama
Login: | kkkppp1 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 29.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 04.10.2009, 16:17 |
Punkty: | 91 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Postaraj się ustawić parametry wyrzutni tak aby kula doleciała w wyznaczone miejsce. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | takie se daje 3 |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Obroń swój zamek przed najeźdźcami! Za zarobione pieniądze można rozbudowywać zamek, dokonywać reperacji oraz zakupować dodatkowe uzbrojenie. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał Spacja - przeładowanie |
Treść komentarza: | beznadzieja 2 |
Treść komentarza: | daje 4 mujnajlepszy wynik 60041 |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Jeden człowiek...Jeden wróg...15 rodzajów broni. |
Treść komentarza: | takie cobie dam 2 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Treść komentarza: | super normalnie czadzior 5 |
Treść komentarza: | super 5 daje |