reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: hooper

Login: hooper
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 18.11.2008r.
Ost. logowanie: 19.05.2013, 09:29
Punkty: 1 203
Wiek
Status offline
Opis

sobota, 27.12.2008r.

hooper skomentowała
Treść komentarza: bez sensu, na pewno to jest rozwiązanie? nie podoba mi się, wszystko co chońskie to szajs! 2 bo mam dobry humor
hooper zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Gra typu escape. Tym razem znajdujemy się w sterylnym pomieszczeniu z różnymi dziwnymi przedmiotami, które mogą nam sie przydać podczas próby wydostania się z miejsca w którym utknęliśmy.
hooper skomentowała
Treść komentarza: dziwaczne, daje 4
hooper zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia.
hooper skomentowała
Treść komentarza: łatwe i przyjemne 5
hooper zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Bardzo starannie wykonana gra typu escape. Musisz wydostac sie z ciemnego, mrocznego pomieszczenia.
hooper skomentowała
Treść komentarza: fajne, 5 i sama przeszłam!
hooper skomentowała
Treść komentarza: c) Jabłka osadzimy w dowolnej kolejności, innej niż dwie powyżej.
Wówczas będziemy BAD END.

19. Gdy wszystkie jabłka znajdą się na wybranych polach, na drzewie pojawią się drzwi, które otwieramy niebieskim kluczem.

20. Zabieramy czerwoną kulę z roweru, leżąc na połączeniu bagażnika z ramą od siodełka.

21. Skręcamy w lewo i potrząsamy szarym prętem, znajdującym się po lewej stronie bramy

22. Odwracamy się do pudeł. Na procy umieszczamy czerwoną kulę i strzelamy z niej do kalpy w suficie.

23. Klikając na pręgowanego kota przywołujemy dwa pozostałe. Czarno-białego wykorzystujemy do wciśnięcia przycisku ściągającego drabinę (czarny, przycisk, pręgowany, przycisk).

24. Budujemy wieżę z kociaków: klikamy na drabinę, potem na pręgowanego, na szarego i na głowę pręgowanego, na czarno-białego i na głowę szarego. Na koniec rozciągamy kocią wieżę, klikając na pręgowanego w lewym dolnym rogu ekranu i na głowę czarno-białego.
hooper skomentowała
Treść komentarza: To jest bodaj najważniejsza czynność w grze, gdyż od jej wykonania zależy rodzaj zakończenia. Mamy trzy opcje do wyboru:

a) Jabłka osadzimy po kolei, czyli:

jabłko 1 w polu A
jabłko 2 w polu C
jabłko 3 w polu E
jabłko 4 w polu G
jabłko 5 w polu I
jabłko 6 w polu L

Wówczas będziemy mieli NORMAL END.

b) Jabłka osadzimy zgodnie z miejscem ich znalezienia, czyli:

jabłko 1 w polu L
jabłko 2 w polu C
jabłko 3 w polu A
jabłko 4 w polu G
jabłko 5 w polu E
jabłko 6 w polu I

Wówczas będziemy mieli HAPPY END.
hooper skomentowała
Treść komentarza: Rozkopujemy czerwoną plamę i znajdujemy niebieski trójkąt.

16. W pomieszczeniu I (na najbliższym rozgałęzieniu wybieramy prawe drzwi) znanym już sposobem – klikając na pręgowanego kota – przywołujemy pozostałe. Czarno-białego kociaka wysyłamy do dziury po jabłko nr 6.

17. Idziemy do pomieszczenia A (przejścia: lewe i lewe). Przyglądamy się skrzynce i umieszczamy na niej zebrane figury geometryczne: pięciokąt, trójkąt i sześciokąt. Otwieramy wieczko i mamy jabłko nr 3.18. Wychodzimy z labiryntu i podchodzimy do drzewa. Zebrane jabłka umieszczamy na okrągłych polach.
Gracze online (1):
Polecamy: