reklama
Giercownia - Gry Online

Operation Escape Of Three Cats

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 58 777
Rozmiar gry: 5,00 MB
Użytkowników lubiących grę: 8
Ocena: 3,07
Łącznie głosów: 76

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Pomóż wydostać się z jamy zagubionemu kotu.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.191.237.*

Komentarze (57)

avatar natalia999
natalia999 02.11.2010, godz. 13.42 odpowiedz
-1
No przynajmniej mamy podpowiedź .
avatar natalia999
natalia999 05.07.2010, godz. 09.10 odpowiedz
-1
o matko hooper rę cię nie boli a gra trudna
avatar czekoladqa
czekoladqa 29.06.2010, godz. 13.10 odpowiedz
+2
PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
avatar ana000
ana000 05.04.2009, godz. 17.00 odpowiedz
0
mi sie nie podobają teo typu gry nie oceniam!
avatar aagnieeszkaa
aagnieeszkaa 25.03.2009, godz. 13.40 odpowiedz
0
nie mówcie, że beznadziejna, po prostu trudna, widocznie nie chce Wam się myśleć. Daję 5
avatar hooper
hooper 27.12.2008, godz. 18.27 odpowiedz
0
c) Jabłka osadzimy w dowolnej kolejności, innej niż dwie powyżej.
Wówczas będziemy BAD END.

19. Gdy wszystkie jabłka znajdą się na wybranych polach, na drzewie pojawią się drzwi, które otwieramy niebieskim kluczem.

20. Zabieramy czerwoną kulę z roweru, leżąc na połączeniu bagażnika z ramą od siodełka.

21. Skręcamy w lewo i potrząsamy szarym prętem, znajdującym się po lewej stronie bramy

22. Odwracamy się do pudeł. Na procy umieszczamy czerwoną kulę i strzelamy z niej do kalpy w suficie.

23. Klikając na pręgowanego kota przywołujemy dwa pozostałe. Czarno-białego wykorzystujemy do wciśnięcia przycisku ściągającego drabinę (czarny, przycisk, pręgowany, przycisk).

24. Budujemy wieżę z kociaków: klikamy na drabinę, potem na pręgowanego, na szarego i na głowę pręgowanego, na czarno-białego i na głowę szarego. Na koniec rozciągamy kocią wieżę, klikając na pręgowanego w lewym dolnym rogu ekranu i na głowę czarno-białego.
avatar hooper
hooper 27.12.2008, godz. 18.16 odpowiedz
0
To jest bodaj najważniejsza czynność w grze, gdyż od jej wykonania zależy rodzaj zakończenia. Mamy trzy opcje do wyboru:

a) Jabłka osadzimy po kolei, czyli:

jabłko 1 w polu A
jabłko 2 w polu C
jabłko 3 w polu E
jabłko 4 w polu G
jabłko 5 w polu I
jabłko 6 w polu L

Wówczas będziemy mieli NORMAL END.

b) Jabłka osadzimy zgodnie z miejscem ich znalezienia, czyli:

jabłko 1 w polu L
jabłko 2 w polu C
jabłko 3 w polu A
jabłko 4 w polu G
jabłko 5 w polu E
jabłko 6 w polu I

Wówczas będziemy mieli HAPPY END.
avatar hooper
hooper 27.12.2008, godz. 17.41 odpowiedz
0
Rozkopujemy czerwoną plamę i znajdujemy niebieski trójkąt.

16. W pomieszczeniu I (na najbliższym rozgałęzieniu wybieramy prawe drzwi) znanym już sposobem – klikając na pręgowanego kota – przywołujemy pozostałe. Czarno-białego kociaka wysyłamy do dziury po jabłko nr 6.

17. Idziemy do pomieszczenia A (przejścia: lewe i lewe). Przyglądamy się skrzynce i umieszczamy na niej zebrane figury geometryczne: pięciokąt, trójkąt i sześciokąt. Otwieramy wieczko i mamy jabłko nr 3.18. Wychodzimy z labiryntu i podchodzimy do drzewa. Zebrane jabłka umieszczamy na okrągłych polach.
avatar hooper
hooper 27.12.2008, godz. 17.34 odpowiedz
0
14. Idziemy do pomieszczenia G (cofamy się do potrójnego rozgałęzienia i wybieramy drzwi środkowe, a potem prawe). Klikając na pręgowanego kota przywołujemy dwa pozostałe. Wysyłam szarego najpierw na najniższą półkę, potem na środową, a następnie na najwyższą, po czym wskazujemy mu jabłko nr 4. Na koniec podnosimy je z podłogi.

15. Udajemy się do pomieszczenia H (na najbliższym potrójnym rozdrożu prawe drzwi, potem lewe). Zbliżamy się do mapy. Powiększamy różowe serduszko i otwieramy ukryty w nim kompas, klikając na szare oczko, za które umocowane jest do łańcuszka. Stwierdzamy, że północ znajduje się po prawej stronie, tak więc by odnaleźć ukryty przedmiot, mapę należy obrócić w prawą stronę:
avatar hooper
hooper 27.12.2008, godz. 17.27 odpowiedz
0
12. Skręcamy w prawo i w wracamy do zwiedzania labiryntu. W pomieszczeniu D (drzwi środkowe, środkowe i lewe) Zbliżamy się do trawy, w której czekają na nas zielone kwadraciki. Musimy na nich ułożyć napis, do którego znaleźliśmy podpowiedzi na mapie i na regale, czyli 2 brązowe i 8 zielone.
Gdy sobie z tym poradzimy w trawie czekać będzie na nas różowe serduszko.

13. W pomieszczeniu E (wracamy do najbliższego rozdroża i wybieramy prawe drzwi) klikając na pręgowanego kota, przywołujemy pozostałe dwa. Czarno-białemu wskazujemy miejsce na lewej części prawego pudła (najpierw klikamy na kota, potem na pudło), szaremu – na prawej stronie wieczka, a pręgowanemu – pomiędzy nimi. Gdy pudło załamie się pod ich ciężarem zgarniamy jabłko nr 5.
Gracze online (2):
Polecamy: