reklama
Login: | dawid2393 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 21.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 17.10.2009, 16:39 |
Punkty: | 393 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis | NO co by tu pisac ?? jestem normalnym czlowiekiem kto mnie zna to wie o mnie wszystko :PP Pozdro dla wszystkich |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Rozkręć własna sieć sklepów detalicznych. Zarządzaj całą ulicą tak by jak najwięcej klientów odwiedzało Twoje sklepy. Aby przejść do kolejnego etapu musimy zarobić odpowiednią ilość pieniędzy. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pseudo koszykówka, ale za to jaka! Zawodnikami są bohaterowie kreskówek Cartoon Network i nie grają całkiem serio, lecz jeśli jednym z nich dobrze pokierujemy to efekty mogą być naprawdę niezłe. Przyjemna, miła dla oka grafika i niegorsze efekty dźwiękowe to niewątpliwe zalety Toon Hoops. Polecam! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Trening rowerowy na oblodzonym torze. Dobra zaprawa zanim nadejdzie prawdziwa zima i wyjedziesz na ulicę. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wcielając się w postać Robina udowodnij, że jesteś niekwestionowanym mistrzem celności. Pamiętaj, by wziąć pod uwagę siłę i kierunek wiatru. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Treść komentarza: | 249xD gra nawet |
Treść komentarza: | nudne 1/5,,, |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Treść komentarza: | gra super 5/5 przeszlem cale |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonała zabawa point and click. Zaopiekuj się małą, smutną małpką i wykonaj różne czynności (rozwiązując po drodze zagadki) , by ja uszczęśliwić. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |