reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: daras

Login: daras
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 16.01.2009r.
Ost. logowanie: 24.01.2009, 13:10
Punkty: 106
Wiek 26
Status offline
Opis

piątek, 16.01.2009r.

daras zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Bardzo fajny programik do składania punkowych utworów.
daras zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Sprawdź jak to jest być perkusistą i zagraj na wirtualnej perkusji !

Sterowanie napisane na bębnach
daras zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Sprawdź jak dobrze znasz geografię afryki
daras zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Klikamy na 3 liczby obok siebie tak, żeby ta trzecia była wynikiem dodawania, odejmowania, mnożenia lub dzielenia tych dwóch liczb.

Np. 3+7=10 lub 2x3=6 i tym podobne.
daras zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wpisz w okienko, co widzisz na obrazku. Można skorzystać 3 razy z podpowiedzi oraz 5 krotnie przybliżyć sobie obrazek. Nazwy należy wpisywać po angielsku.
daras zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Narysuj starannie odpowiedzi na podane równania matematyczne. W grze należy dokładnie i wyraźnie napisać cyfry, tak żeby komputer je "odczytał".
daras zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Świetna gra szkoląca szybkie pisanie na klawiaturze! Zombie atakują Ziemię, oczywiście ktoś musi się nimi zająć? Naszym zadaniem jest walka z "nieumarłymi" wpisując odpowiednie słowa znajdujące się nad ich głowami. Mam trzy bronie do dyspozycji lecz najpierw musimy znaleźć do nich amunicję.

Inne gry z zombiakami znajdują się tutaj: Zombie
daras zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Stwórz swój wymarzony samochód. Coś w stylu programu Pimp My Ride :)
daras zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Masz 5 minut na unicestwienie samego siebie - nie będzie łatwo, oj nie...

Uwaga, gra ze względu na swoją złożonosć długo ładuje się.

Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Five Minutes To Kill Yourself
daras zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
Polecamy: