reklama
Login: | daras |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 16.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 24.01.2009, 13:10 |
Punkty: | 106 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Bardzo fajny programik do składania punkowych utworów. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Sprawdź jak to jest być perkusistą i zagraj na wirtualnej perkusji ! Sterowanie napisane na bębnach |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Sprawdź jak dobrze znasz geografię afryki |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Klikamy na 3 liczby obok siebie tak, żeby ta trzecia była wynikiem dodawania, odejmowania, mnożenia lub dzielenia tych dwóch liczb. Np. 3+7=10 lub 2x3=6 i tym podobne. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wpisz w okienko, co widzisz na obrazku. Można skorzystać 3 razy z podpowiedzi oraz 5 krotnie przybliżyć sobie obrazek. Nazwy należy wpisywać po angielsku. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Narysuj starannie odpowiedzi na podane równania matematyczne. W grze należy dokładnie i wyraźnie napisać cyfry, tak żeby komputer je "odczytał". |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Świetna gra szkoląca szybkie pisanie na klawiaturze! Zombie atakują Ziemię, oczywiście ktoś musi się nimi zająć? Naszym zadaniem jest walka z "nieumarłymi" wpisując odpowiednie słowa znajdujące się nad ich głowami. Mam trzy bronie do dyspozycji lecz najpierw musimy znaleźć do nich amunicję. Inne gry z zombiakami znajdują się tutaj: Zombie |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Stwórz swój wymarzony samochód. Coś w stylu programu Pimp My Ride :) |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Masz 5 minut na unicestwienie samego siebie - nie będzie łatwo, oj nie... Uwaga, gra ze względu na swoją złożonosć długo ładuje się. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Five Minutes To Kill Yourself |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |