reklama
Login: | danielosek66 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 03.07.2008r. |
Ost. logowanie: | 01.07.2019, 07:32 |
Punkty: | 816 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra polegająca na trafieniu kaflem w jedną z trzech bramek. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Piesek czeka aż przyłączysz się do gry i go wykąpiesz. Skorzystaj z różnych pachnących płynów i szamponów. Po zakończonej kąpieli zajmij się też suszeniem, farbowaniem i strojeniem zwierzaczka. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zestrzel atakujących Cię wojowników ninja. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - rzut shurikenem |
Treść komentarza: | super 5 i do ulu a tak na serio to 1 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra w Ponga bohaterami organizacji Akatsuki z bajki Naruto. |
Treść komentarza: | aam ja tak samo o nim myślę. Sasuke to moja ulubiona posatć z Naruto, ale rzeczywiści wygląda tu jakby brał sterydy. "I jeszcze coś...Jeżeli uraziłam kogoś tą opinią to...nic mnie to nie ocbchodzi" konan97 ta wypowiedź świadczy jak cię rodzice wychowali. |
Treść komentarza: | Trudne mnie się nie udało tego przejść |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomóż Tomowi wymyślić idealną pułapkę na myszy. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gra której celem jest znalezienie 5 szczegółów różniących dwa obrazki. Nie jest to jednak tak proste jakby się mogło wydawać, limit czasowy wynosi 40 sekund. Możemy sobie pomagać odkrywając 3 różnice podpowiedzią. |