Solucja nie pomaga ponieważ każdy ma inny model i do końca nie pomaga bo zakończenie może być inne niż zapisano w solucji.Wystarczy umieć język angielski.A tak w ogóle są podpowiedzi w tych esemsach od Jacksona i Lily i Oliviera.Jackson wysle nam video niektórym nie da sie odtworzyć więc wystarczy kliknąć w ta kopertę i zobaczyc obrazek z video.Lub wyśle nam zwykłego esemsa np. bedzie ze mamy udać sie do szkolnego zegara.To "zegar" będzie napisany z dużych liter czyli to jest już podpowiedź bo tam gdzie mamy sie udać jest z dużych liter.Tak samo od Lily i Oliviera np. Lily napisze Widziałaś już plakat MOOSE? Też jest podpowiedź bo MOOSE jest zaznaczone bo to nazwa plakatu którego mamy znaleść.Olivier nie wiem co napisał w esemesie bo już zdążyłam przejść grę.5/5 za grę i do ulu.
PRZESZŁAM! ta gra jest trudna ale żeby znaleść poradnik trzeba wpisać w Googlach Hannah Montana Wireless Quest + solucja i będzie a ja dam 5/5 i do ulu
W tej grze nie ma jednej instrukcji. Jest kilka wzorów; kilka wskazówek, a każdy dostaje inny model, który może się powtórzyć. Gdy dostajemy wiadomość od Jacksona o trofeach, trzeba ich szukać we wszystkich pomieszczeniach. I tyle. Gdy mamy na przykład coś o "moose" (łosiu), to kierujemy się tam, by znaleźć plakat z łosiem w klasie. Ja polecam zapisywać sobie informacje. Gdy szukacie trofeów i napotykacie na swojej drodze coś charakterystycznego, np. plakat z Seattle czy kserokopiarkę, albo szafkę z zielonym zamkiem [szafa Miley], to zapisujcie na kartce w którym to pomieszczeniu - ja tak robię. Gra bardzo fajna, choć nie raz stargała moje nerwy na strzępy.
1. Grę zaczynamy od wiadomości od Jacksona. Przyśle nam wiadomość tekstową, video lub zdjęcie. By je odebrać klikamy przycisk z zieloną słuchawką. Na podstawie tej wiadomości próbujemy ustalić, gdzie może znaleźć się wskazówka (np. jedzenie na zdjęciu oznacza stołówkę [Cafeteria], piłka salę gimnastyczną [Gym] itp.).
2. Jeżeli jest to video zapewne go nie obejrzycie (przynajmniej ja nie mogę) i niestety należy chodzić po wszystkich pomieszczeniach w celu uzyskania jakiejś wskazówki. Jeżeli nie udało Wam się odgadnąć o jakie pomieszczenie chodzi, a nie jest to video, to nic nie szkodzi, należy chodzić niestety po wszystkich pokojach po kolei.
3. Na jakie wskazówki możemy natrafić? Najczęściej to będzie albo dziewczyna, a po rozmowie z nią dostaniemy następną wiadomość na komórkę (np. "Widziałaś już plakat SEATTLE? [oczywiście po angielsku] - to logiczne, że tam coś znajdziemy) albo poprostu przyczepiona biała karteczka w linie, na której napisane jest, gdzie mamy się udać (np. RECYCLE BIN IN A43 oznacza, że musimy pójść do pokoju A43 i zajrzeć do śmietnika). UWAGA! Taką karteczkę zawsze zabieramy ze sobą, bo w innym przypadku informacji w śmietniku nie będzie.
4. Gdzie można znaleźć takie karteczki? Albo na tablicach korkowych (nie do pisania kredą, bo na nich nic nigdy nie ma - chyba, że wyraźnie widać, że są pomazane), na plakatach albo na pucharach. Uwaga! Nie zawsze widać, jak taka karteczka jest przyczepiona!
5. Gdy już ją znajdziemy, udajemy się do naszego pomieszczenia i zaglądamy tam, gdzie musimy (np. na tablicę, śmietnik itd.). [Oczywiście w trakcie gry możemy otrzymywać różne wiadomości (zawsze odbieramy ją przyciskiem z zieloną słuchwką) oraz napotykać różne osoby itp.]. Idziemy do naszego pomieszczenia i zabieramy wskazówkę, po której najczęściej dostejmy SMSa, typu :"Byłaś w klasie [classroom] itd.).
6. Często też, spotykamy się z zamazaną tablicą, na której pisze "Czy Twój nauczyciel potrzebuje kopii?" - coś w tym stylu. Wtedy udajemy się do ksera, a w nim znajdziemy numer, pod który dzwonimy. Dana osoba przysyła nam wskazówkę, gdzie musimy się udać, np. do Cafetrii, by na torcie odczytać kod do szafki ze złotym zamkiem. Idziemy do szafki, wpisujemy kod, a tam kolejna wskazówka, że np. musimy iść do sali od chemii. Pamiętnik najczęściej jest w sali "Science's" między molekułami, ale oczywiście jest dopiero wtedy, kiedy wszystko wykonamy!
Dodaj komentarz
52.14.124.*
Komentarze (132)
52.14.124.*
52.14.124.*
52.14.124.*
52.14.124.*
52.14.124.*
52.14.124.*
2. Jeżeli jest to video zapewne go nie obejrzycie (przynajmniej ja nie mogę) i niestety należy chodzić po wszystkich pomieszczeniach w celu uzyskania jakiejś wskazówki. Jeżeli nie udało Wam się odgadnąć o jakie pomieszczenie chodzi, a nie jest to video, to nic nie szkodzi, należy chodzić niestety po wszystkich pokojach po kolei.
3. Na jakie wskazówki możemy natrafić? Najczęściej to będzie albo dziewczyna, a po rozmowie z nią dostaniemy następną wiadomość na komórkę (np. "Widziałaś już plakat SEATTLE? [oczywiście po angielsku] - to logiczne, że tam coś znajdziemy) albo poprostu przyczepiona biała karteczka w linie, na której napisane jest, gdzie mamy się udać (np. RECYCLE BIN IN A43 oznacza, że musimy pójść do pokoju A43 i zajrzeć do śmietnika). UWAGA! Taką karteczkę zawsze zabieramy ze sobą, bo w innym przypadku informacji w śmietniku nie będzie.
4. Gdzie można znaleźć takie karteczki? Albo na tablicach korkowych (nie do pisania kredą, bo na nich nic nigdy nie ma - chyba, że wyraźnie widać, że są pomazane), na plakatach albo na pucharach. Uwaga! Nie zawsze widać, jak taka karteczka jest przyczepiona!
5. Gdy już ją znajdziemy, udajemy się do naszego pomieszczenia i zaglądamy tam, gdzie musimy (np. na tablicę, śmietnik itd.). [Oczywiście w trakcie gry możemy otrzymywać różne wiadomości (zawsze odbieramy ją przyciskiem z zieloną słuchwką) oraz napotykać różne osoby itp.]. Idziemy do naszego pomieszczenia i zabieramy wskazówkę, po której najczęściej dostejmy SMSa, typu :"Byłaś w klasie [classroom] itd.).
6. Często też, spotykamy się z zamazaną tablicą, na której pisze "Czy Twój nauczyciel potrzebuje kopii?" - coś w tym stylu. Wtedy udajemy się do ksera, a w nim znajdziemy numer, pod który dzwonimy. Dana osoba przysyła nam wskazówkę, gdzie musimy się udać, np. do Cafetrii, by na torcie odczytać kod do szafki ze złotym zamkiem. Idziemy do szafki, wpisujemy kod, a tam kolejna wskazówka, że np. musimy iść do sali od chemii. Pamiętnik najczęściej jest w sali "Science's" między molekułami, ale oczywiście jest dopiero wtedy, kiedy wszystko wykonamy!
52.14.124.*
10/10
52.14.124.*
52.14.124.*
52.14.124.*