reklama
Giercownia - Gry Online

Hannah Montana Wireless Quest

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 283 689
Rozmiar gry: 2,68 MB
Użytkowników lubiących grę: 76
Ocena: 3,11
Łącznie głosów: 173

Gra dodana przez:

Pomóż Miley podążać za wskazówkami i znaleźć pamiętnik, zanim zaczną się lekcję!
Sterowanie:
Telefon obsługujemy myszką
Strzałki - poruszanie się
Spacja - klawisz akcji (np. otwieranie drzwi)

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.117.145.*

Komentarze (132)

avatar sandra188
sandra188 02.05.2013, godz. 19.42 odpowiedz
0
Solucja nie pomaga ponieważ każdy ma inny model i do końca nie pomaga bo zakończenie może być inne niż zapisano w solucji.Wystarczy umieć język angielski.A tak w ogóle są podpowiedzi w tych esemsach od Jacksona i Lily i Oliviera.Jackson wysle nam video niektórym nie da sie odtworzyć więc wystarczy kliknąć w ta kopertę i zobaczyc obrazek z video.Lub wyśle nam zwykłego esemsa np. bedzie ze mamy udać sie do szkolnego zegara.To "zegar" będzie napisany z dużych liter czyli to jest już podpowiedź bo tam gdzie mamy sie udać jest z dużych liter.Tak samo od Lily i Oliviera np. Lily napisze Widziałaś już plakat MOOSE? Też jest podpowiedź bo MOOSE jest zaznaczone bo to nazwa plakatu którego mamy znaleść.Olivier nie wiem co napisał w esemesie bo już zdążyłam przejść grę.5/5 za grę i do ulu.
avatar elwir
elwir 21.01.2012, godz. 14.00 odpowiedz
+1
PRZESZŁAM! ta gra jest trudna ale żeby znaleść poradnik trzeba wpisać w Googlach Hannah Montana Wireless Quest + solucja i będzie a ja dam 5/5 i do ulu
avatar perspektywa
perspektywa 18.09.2011, godz. 09.44 odpowiedz
+1
W tej grze nie ma jednej instrukcji. Jest kilka wzorów; kilka wskazówek, a każdy dostaje inny model, który może się powtórzyć. Gdy dostajemy wiadomość od Jacksona o trofeach, trzeba ich szukać we wszystkich pomieszczeniach. I tyle. Gdy mamy na przykład coś o "moose" (łosiu), to kierujemy się tam, by znaleźć plakat z łosiem w klasie. Ja polecam zapisywać sobie informacje. Gdy szukacie trofeów i napotykacie na swojej drodze coś charakterystycznego, np. plakat z Seattle czy kserokopiarkę, albo szafkę z zielonym zamkiem [szafa Miley], to zapisujcie na kartce w którym to pomieszczeniu - ja tak robię. Gra bardzo fajna, choć nie raz stargała moje nerwy na strzępy.
avatar patrycja1505
patrycja1505 01.02.2011, godz. 20.36 odpowiedz
-1
i czemu te instrukcje są takie dłuuuu...gie?
avatar patrycja1505
patrycja1505 25.01.2011, godz. 17.55 odpowiedz
0
to jest za trudne nie wiem oco chodzi najpierw dzwoni Jackson potem Lilly Oliwer i znowu lilly a odrazu potem Jackson och... nie przejde tego
avatar carletto3
carletto3 03.01.2011, godz. 18.01 odpowiedz
0
przeszłam bez podpowiedzi fajna 3
avatar gocha2128
gocha2128 20.11.2010, godz. 14.11 odpowiedz
-1
1. Grę zaczynamy od wiadomości od Jacksona. Przyśle nam wiadomość tekstową, video lub zdjęcie. By je odebrać klikamy przycisk z zieloną słuchawką. Na podstawie tej wiadomości próbujemy ustalić, gdzie może znaleźć się wskazówka (np. jedzenie na zdjęciu oznacza stołówkę [Cafeteria], piłka salę gimnastyczną [Gym] itp.).

2. Jeżeli jest to video zapewne go nie obejrzycie (przynajmniej ja nie mogę) i niestety należy chodzić po wszystkich pomieszczeniach w celu uzyskania jakiejś wskazówki. Jeżeli nie udało Wam się odgadnąć o jakie pomieszczenie chodzi, a nie jest to video, to nic nie szkodzi, należy chodzić niestety po wszystkich pokojach po kolei.

3. Na jakie wskazówki możemy natrafić? Najczęściej to będzie albo dziewczyna, a po rozmowie z nią dostaniemy następną wiadomość na komórkę (np. "Widziałaś już plakat SEATTLE? [oczywiście po angielsku] - to logiczne, że tam coś znajdziemy) albo poprostu przyczepiona biała karteczka w linie, na której napisane jest, gdzie mamy się udać (np. RECYCLE BIN IN A43 oznacza, że musimy pójść do pokoju A43 i zajrzeć do śmietnika). UWAGA! Taką karteczkę zawsze zabieramy ze sobą, bo w innym przypadku informacji w śmietniku nie będzie.

4. Gdzie można znaleźć takie karteczki? Albo na tablicach korkowych (nie do pisania kredą, bo na nich nic nigdy nie ma - chyba, że wyraźnie widać, że są pomazane), na plakatach albo na pucharach. Uwaga! Nie zawsze widać, jak taka karteczka jest przyczepiona!

5. Gdy już ją znajdziemy, udajemy się do naszego pomieszczenia i zaglądamy tam, gdzie musimy (np. na tablicę, śmietnik itd.). [Oczywiście w trakcie gry możemy otrzymywać różne wiadomości (zawsze odbieramy ją przyciskiem z zieloną słuchwką) oraz napotykać różne osoby itp.]. Idziemy do naszego pomieszczenia i zabieramy wskazówkę, po której najczęściej dostejmy SMSa, typu :"Byłaś w klasie [classroom] itd.).

6. Często też, spotykamy się z zamazaną tablicą, na której pisze "Czy Twój nauczyciel potrzebuje kopii?" - coś w tym stylu. Wtedy udajemy się do ksera, a w nim znajdziemy numer, pod który dzwonimy. Dana osoba przysyła nam wskazówkę, gdzie musimy się udać, np. do Cafetrii, by na torcie odczytać kod do szafki ze złotym zamkiem. Idziemy do szafki, wpisujemy kod, a tam kolejna wskazówka, że np. musimy iść do sali od chemii. Pamiętnik najczęściej jest w sali "Science's" między molekułami, ale oczywiście jest dopiero wtedy, kiedy wszystko wykonamy!
avatar wikusia0o
wikusia0o 19.11.2010, godz. 14.28 odpowiedz
0
Komu ona się nie podoba Ona jest super
10/10
avatar muza1
muza1 07.11.2010, godz. 15.15 odpowiedz
+1
supcio odlot i do uupol
avatar pablo13101
pablo13101 17.10.2010, godz. 13.03 odpowiedz
0
moja przyjaciółka z warszawy uwielbia hannah montanę bardzo ją pozdrawiam a za grę 3 i pół ale do ulubionych!
Polecamy: