reklama
Zagrań: | 283 689 |
Rozmiar gry: | 2,68 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 76 |
Ocena: | 3,11 |
Łącznie głosów: | 173 |
Pomóż Miley podążać za wskazówkami i znaleźć pamiętnik, zanim zaczną się lekcję!
Sterowanie:
Telefon obsługujemy myszką
Strzałki - poruszanie się
Spacja - klawisz akcji (np. otwieranie drzwi)
Dodaj komentarz
18.117.145.*
Komentarze (132)
18.117.145.*
18.117.145.*
18.117.145.*
18.117.145.*
18.117.145.*
18.117.145.*
2. Jeżeli jest to video zapewne go nie obejrzycie (przynajmniej ja nie mogę) i niestety należy chodzić po wszystkich pomieszczeniach w celu uzyskania jakiejś wskazówki. Jeżeli nie udało Wam się odgadnąć o jakie pomieszczenie chodzi, a nie jest to video, to nic nie szkodzi, należy chodzić niestety po wszystkich pokojach po kolei.
3. Na jakie wskazówki możemy natrafić? Najczęściej to będzie albo dziewczyna, a po rozmowie z nią dostaniemy następną wiadomość na komórkę (np. "Widziałaś już plakat SEATTLE? [oczywiście po angielsku] - to logiczne, że tam coś znajdziemy) albo poprostu przyczepiona biała karteczka w linie, na której napisane jest, gdzie mamy się udać (np. RECYCLE BIN IN A43 oznacza, że musimy pójść do pokoju A43 i zajrzeć do śmietnika). UWAGA! Taką karteczkę zawsze zabieramy ze sobą, bo w innym przypadku informacji w śmietniku nie będzie.
4. Gdzie można znaleźć takie karteczki? Albo na tablicach korkowych (nie do pisania kredą, bo na nich nic nigdy nie ma - chyba, że wyraźnie widać, że są pomazane), na plakatach albo na pucharach. Uwaga! Nie zawsze widać, jak taka karteczka jest przyczepiona!
5. Gdy już ją znajdziemy, udajemy się do naszego pomieszczenia i zaglądamy tam, gdzie musimy (np. na tablicę, śmietnik itd.). [Oczywiście w trakcie gry możemy otrzymywać różne wiadomości (zawsze odbieramy ją przyciskiem z zieloną słuchwką) oraz napotykać różne osoby itp.]. Idziemy do naszego pomieszczenia i zabieramy wskazówkę, po której najczęściej dostejmy SMSa, typu :"Byłaś w klasie [classroom] itd.).
6. Często też, spotykamy się z zamazaną tablicą, na której pisze "Czy Twój nauczyciel potrzebuje kopii?" - coś w tym stylu. Wtedy udajemy się do ksera, a w nim znajdziemy numer, pod który dzwonimy. Dana osoba przysyła nam wskazówkę, gdzie musimy się udać, np. do Cafetrii, by na torcie odczytać kod do szafki ze złotym zamkiem. Idziemy do szafki, wpisujemy kod, a tam kolejna wskazówka, że np. musimy iść do sali od chemii. Pamiętnik najczęściej jest w sali "Science's" między molekułami, ale oczywiście jest dopiero wtedy, kiedy wszystko wykonamy!
18.117.145.*
10/10
18.117.145.*
18.117.145.*
18.117.145.*