reklama
Login: | zonker |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 07.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 29.10.2007, 14:10 |
Punkty: | 1 173 |
Wiek | 32 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Stwórz własny komiks na giercowni (komiks to z reguły opowiadanie utworzone przez połączenie kilku lub więcej obrazków składających się na jakąś historię). Myszką wybieramy elementy, które chcemy dołączyć do naszego rysunku - są po lewej stronie. Na dole mamy różne sposoby przekształcania elementów komiksu - obracanie, przesuwanie, symetrię itp. Na górze znajdziemy wszelkie operacje plikowe. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Fajna wersja bombermana, fani gry z pewnością docenią. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wsiadaj na crossa i wal odjazdowe triki! |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Musisz tak balansować myszą, aby jak najdłużej utrzymać piwo pijanego faceta. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Musisz budować budowle w określonym czasie. Klikaj na klocki, by przenieść je w inne miejsce i odtworzyć planszę pokazaną w lewym dolnym rogu. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Musisz zamurować piłeczki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w walkach gladiatorów przyszłości! Za każdego zwyciężonego przeciwnika dostajemy gemsy(diamenty), a za nie kupujemy nowe bronie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - skok S - strzał D - atak mieczem |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Sprawdź czy potrawisz panować nad swoją chakrą! Wdrap się na drzewo za pomocą chakry, tak jak drużynę siódmą uczył Kakashi w (chakra forest) anime Naruto. Sterowanie: Klikaj w odpowiednim rytmie strzałki <=, => (lewo, prawo) by wdrapytać się na drzewo Strzałką w dół - zaznacz rekord wdrapania Strzałką w górę - dodaj chakry |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gra oparta na tym samym pomyśle co teleturniej Deal or No Deal (Grasz czy nie grasz?). |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra w stylu "patrz, słuchaj, zapamiętaj, powtórz". Najpierw zapala się jedno światełko i słychać jeden dźwięk. Trzeba wskazać które. W kolejnej rundzie po tym samym światełku zapali się i zadźwięczy drugie, też trzeba to powtórzyć. W kolejnej rundzie sekwencja światełek i dźwięków będzie dłuższa o 1 - a zabawa potrwa dotąd, aż się nie pomylimy. |