reklama
Login: | zolw5 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 06.01.2008r. |
Ost. logowanie: | 04.03.2011, 16:36 |
Punkty: | 7 207 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | taka sobie.. dam 3/5 ![]() |
Treść komentarza: | super gierka ![]() |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga część gry w której opiekujemy się kaczuszką i szkolimy ją w różnych dyscyplinach. Następnie biorąc udział w zawodach zdobywaj monety potrzebne do ulepszania Twojego pupila. . Zwiększaj jej umiejętności biegania, pływania, latania i wspinania się. Karm ją, by podnieść jej również poziom energii. Dzięki temu dotrwa do końca każdego wyścigu. W sklepie zmieniaj czapeczki, fryzury i kolory swojego pupila, by jego wygląd miał charakter, i żeby wyróżniał się z tłumu. Kupisz tam także maksymalny poziom umiejętności, jaki Twoja kaczka może osiągnąć w każdej dziedzinie. Staraj się przejść całą grę i sprawić, by kaczka została niekwestionowanym mistrzem. Rywale z każdym wyścigiem będą coraz szybsi. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Znajdź i wskaż ukryte różnice w przedstawionych mistycznych światach. Różnice mogą występować w miejscach najmniej spodziewanych jak np. cieniach, drewnianych dziurach, chmurach na niebie itp. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ten umięśniony barman jest niezbyt rozgarnięty. Czy pomożesz mu zrealizować długą listę zamówień na drinki? Kolejność drinków jest pokazana z prawej strony. Kliknij na szklankę, następnie na odpowiednie soki i dodatki. Zachowaj ciągłość w przygotowywaniu drinków. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Kombinuj tak usuwając elementy, żeby zielony kwadrat spadł poza planszę. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | przeszłam całą.. ![]() ![]() |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zadbaj o wygląd bohaterki "Zmierzchu". Niech zaprezentuje się możliwie najlepiej. |
Treść komentarza: | gra OK dam max 4 ![]() |
Opis gry: | Pandy, szopy, lwy, pieski chcą się przejechać na diabelskim młynie! Pomóż im i zbieraj punkty. Tylko uważaj, żeby sobie nie poszły lub, aby nie były na kole za długo! Instrukcja: Przeciągaj zwierzątka z łódki na koło. Przewieź je, przeciągając koło zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Kiedy zwierzątko jest wystarczająco szczęśliwe, pojawi się przy nim różowa buzia (lub buzia z wysuniętym językiem, co jest jeszcze lepsze). Teraz możesz przeciągnąć zwierzątko do czerwonego namiotu. Im szczęśliwsze zwierzątko, tym więcej punktów otrzymasz po umieszczeniu go w czerwonym namiocie. Fioletowa buzia oznacza, że zwierzątko się niecierpliwi. Niebieska buzia oznacza, że zwierzątko zaraz sobie pójdzie - w tym wypadku tracisz punkty. |