reklama
Login: | ziutowieska |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 04.05.2007r. |
Ost. logowanie: | 13.01.2009, 16:29 |
Punkty: | 747 |
Wiek | 34 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wsiądź do busa i pokaz na co cie stać, uwaga na pachołki !!! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Uciekaj u nikająć ataków wroga. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Atutami tej gry jest świetna grafika i dobre wyczucie prowadzonego samochodu. Zasady gry są proste, musimy na w ciągu upływającego czasu zaliczyć wszystkie odcinki, sterujemy strzałkami omijając liczne przeszkody. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Obudź małego goblina w jak najbardziej okrutny sposób. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Uporządkuj dom detektywa Monka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Obsługujesz fast food w cyberprzestrzeni! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Fajny symulator w klimacie restauracyjnym. Polega na dostarczaniu potraw kelnerowi.Jak dasz jakieś inne to Cię opieprzy..... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź się w grze "Grasz czy nie grasz" i wygraj milion dolarów! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Poznaj studenckie życie. Gra w j.ang. Jeżeli nie grałeś w grę "Student" po załączeniu najedź na pierwszy obrazek z lewej (Student Survivor: 1). Ten poziom gry będzie łatwiejszy. Następnie klikamy na Play i potem w _Generate new character. Tworzymy studenta lub studentkę i klikamy w Play Lista poleceń do sterowania studentem: eat-jedz (wzrasta Health) sleep-śpij buy food-kup jedzenie toilet-skorzystaj z toalety wash hands-umyj ręce shower-weź prysznic clean teeth-umyj zęby wash clothes-wypierz ubrania drink water-pij wodę drink coffee-pij kawę drink beer-pij piwo telephone-zadzwoń (wzrasta Social) telephone to pizza-zamów pizzę work-pracuj (wzrasta Academic) watch TV-oglądaj telewizję play games-graj w gry use a computer-używaj komputera read book-czytaj książkę clean up-posprzątaj play golf-graj w golfa play football-graj w nogę/piłkę nożną listen to music-słuchaj muzyki dance-tańcz |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zasiadamy za kierownicą ciężarówki i próbujemy zaparkować pojazd w wyznaczonym miejscu, jednocześnie starając się zmieścić w wyznaczonym limicie czasu. Strzałką do góry przyspieszamy, natomiast kursorami na boki skręcamy. Spacją hamujemy. Miejsce, w którym musimy zaparkować, to żółty prostokąt narysowany linią przerywaną. Zderzenie się z jakimkolwiek elementem otoczenia równoznaczne jest z koniecznością rozpoczynania zabawy od nowa. Jeżeli biały pasek w prawym górnym rogu wypełni się kolorem szarym, to także będzie oznaczało naszą przegraną. |