reklama
Login: | ziobek07 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 10.10.2009r. |
Ost. logowanie: | 21.04.2014, 01:28 |
Punkty: | 765 |
Wiek | 23 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | SUPER 10/10 i do ulu z pszczółkami nie cierpie Bimbera i sam bym go zaj**ał z AK-47 albo z RPG-7 |
Treść komentarza: | bez sera(sensu)tylko iść do przodu lub do tyłu.Ocena 1/10.Ale też zgadzam się z fiore |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Świetna gra łącząca cechy platformówki i strzelanki. Twoim zadaniem jest dotarcie do wyjścia i wyeliminowanie jednostek wroga. Zostałeś kolejny raz wysłany w przeszłość, by ocalić Ziemię od zagłady, ale coś poszło nie tak jak powinno i w rezultacie wylądowałeś na obcej planecie pełnej wrogo nastawionych osobników. A teraz po prostu walcz! Plazma Burst to świetna zręcznościowa strzelanina, w której krew leje się gęsto i często dzięki sporemu arsenałowi broni oddanej do dyspozycji gracza. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał G - granat E - użyj od 1 do 9 - wybór broni Enter - chat Szczegółowe sterowanie w grze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wspaniała strategia czasu rzeczywistego (RTS) osadzona w realiach kosmicznych wojen. W dalekiej przyszłości Ziemia zostaje zniszczona przez dziesiątki lat wojny o zasoby. Ocaleni zbudowali ogromny Statek Matkę i wyruszyli w podróż do gwiazd w poszukiwaniu bliźniaczej Ziemi... i odkryli straszliwą prawdę, ze w kosmosie nie jesteśmy sami... Odblokuj bonusowe poziomy i szczególne osiągnięcia i wybieraj z ponad 100 ulepszeń w całej grze, aby uaktualniać statki! 21 różnych statków, każdy z własnymi specjalnymi umiejętnościami 3 unikalnych rasy i używać 15 różnych specjalności Statku Matki |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W ciemnym tajemniczym świecie tylko jeden głos próbuje Ci pomóc, a może nie? Nadszedł czas, aby dokonać ucieczki, ale czy możesz być pewny, że nieznajoma osoba stara się pomóc? Nie wszystko jest tym, czym się wydaje. Weź udział w niesamowitej podróży przez 30 różnych poziomów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zostałeś wcielony do elitarnej jednostki obronnej. Ruszaj do walki z obcymi i przechodź kolejne plansze. Sterowanie: WSAD - poruszanie się Myszka - strzelanie S - podnoszenie broni Spacja - zwolnione tempo |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż Scruffsom znaleźć przedmioty wyszczególnione na kartce po prawej stronie ekranu. |
Treść komentarza: | fajne wygrałem całe 5.5/10 i do ulu mój rekord to 00:1: |
Treść komentarza: | FAJNE ale chciałem to sprawdzić grałem dwa razy i daje 10/10 i co do gry i czekam na 2 jak będzie |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer League Of Heroes 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |