reklama
Login: | wojtal1910 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 24.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 29.01.2010, 10:45 |
Punkty: | 143 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis | Lubie bloons... |
Treść komentarza: | huston zeczywiscie zbieg okolicznosci jest duzy, 99 ma duzo do 9 a tak wogole to 5/5 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Dość nietypowa, ale bardzo wkręcająca gierka. Jesteś średniowiecznym chirurgiem i leczysz różne rany... Wspaniała muza w stylu Enigma. Kolejne części tej wspaniałej medycznej gry znajdują się tutaj: Dark Cut 2 oraz Dark Cut 3 |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pokonaj przeciwników zanim oni zniszczą ciebie! Sterowanie: Q -rotacja w lewo W - rotacja w prawo Strzałki - odpowiadają ustawieniu bohaterów |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zbuduj jak najbardziej wykręconą i zwariowaną trasę dla swojego Hot Wheelsa |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Grę można by nazwać platformówką, ale w zasadzie nie o skakanie w niej chodzi. Głównym zadaniem gracza jest odkrywanie osiągnięć. Na samym początku gry praktycznie każdy nasz ruch to odblokowany achievement (a czasem i brak ruchu - achivement 000: Don’t move a Muscle). Samą zabawę najlepiej opisuje twórca: nie martw się przechodzeniem poziomów, odkrywaniem sposobów na zabicie przeciwników, walką z finałowym bossem… tutaj nie ma żadnych. Skup się na ostatecznym celu… wykonywaniu przypadkowych zadań nie mających jakiegokolwiek związku z czymkolwiek. Czyżby nowy przepis na hit? |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Wspaniałe połączenie gry logicznej ze zręcznościowo-przygodową. Pewnego dnia grupa niedźwiedzi polarnych napadła na osadę pingwinów i porwała kilkoro z nich. Twoim zadaniem jest dać wrednym misiom nauczkę i uwolnić przyjaciół. Gra dzieli się na 3 etapy: 1). Mapa ukazana w formie planszy - po prostu zatwierdzamy kolejne pola (lewele), po których się poruszamy. 2). Katapultowanie pingwinów - trzeba je wystrzelić w przygotowany tor powietrzny pamiętając, że im więcej ich nakierujemy tym więcej będziemy mieli szans na walkę z niedźwiedziami. 3) Walka - należy przycelować tak lecącym pingwinem, by pokonać jak najwięcej misiów. Co jakiś czas mamy możliwość wybrania broni specjalnej czyli tzw. wyszkolonych pingwinów. Sterowanie: Lewy Przycisk Myszy lub Spacja - klawisz akcji |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zasady są proste - dmuchaj wiatrem w grad od dołu, żeby go utrzymać w atmosferze, gdzie obrośnie lodem i stanie się większy. A potem pozwól mu spaść na upatrzony cel. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest znaleźć różnice między obrazkami, które tworzą przeróbkę klasycznej historii Little Red Riding Hood (Czerwony Kapturek). Jeżeli ukończysz rundę przed czasem dostajesz dodatkowe punkty. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przygotuj hamburgera szybko i sprawnie zdobywając przy tym jak najwięcej punktów. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Ograj Amy, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |