reklama
Login: | wiolcia16 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 15.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 04.02.2013, 16:25 |
Punkty: | 2 169 |
Wiek | 34 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Manipuluj (przestawiaj) tak kulkami, by zbić je z plaszy pozostawiając jedną (kulkę). Gra jest bardzo wciągająca. Uwaga: Osoby, którym myślenie sprawia ból lub nie jest to ich mocna strona, prosimy o powstrzymanie się od komentarzy. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Musisz tak ułożyć drogę, by samochody dojechały na miejsce. Sterowanie: Lewy przycisk myszy - kliknij by obrócić element |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Strzelaj kulkami tak, aby trzy tego samego koloru spotkały się ze sobą. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Obuduj płotkami jak najwięcej kwadratów i wygraj z przeciwnikiem. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Klikając na dwa takie same klocki usuwasz je z planszy. Nim szybciej usuniesz wszystkie klocki z planszym tym lepszy wynik. Sterowanie : Myszka |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Nowa odsłona doskonałej gry logicznej. Kostka 3D, w której musimy (klikając w pojedynczy kolor) połączyć ze sobą kwadraty o tym samym kolorze. Połączone kolory nie mogą się przecinać. Z początku gra wydaje się prosta, ale po kilku poziomach musimy troche pomyśleć. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pobaw się w chydraulika - układaj rurki tak, aby nie było wycieku cieczy. Sterowanie myszką - przeciągaj elementy z lewej strony ekranu gry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ułóż karty po kolei, według ich wartości! Podobnie jak w pasjansie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zdejmij karty z piramidy tworząc kombinacje kart, których łączna suma wynosi 13 punktów. Jak to działa: wybierz karty za pomocą myszki, suma musi wynosić 13 np.5+2+6=13. Można sobie pomagać, dobierając karty z talii. Król, królowa i walet mają odpowiednio wartości 13,12,11, wartość asa to 1 pkt. Powodzenia. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zgraj wszystkie karty z 3 wież! Zasady Kliknij na kartę, której wartość jest o 1 większa lub o 1 mniejsza od karty na kupce i usuń wszystkie karty z piramid. Jeśli nie możesz utworzyć żadnych nowych kombinacji, możesz wyciągnąć nową kartę z kupki startowej. Kolejność kart jest następująca: As, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Walet, Dama, Król, As. As może być położony na dwójkę albo na Króla, a dwójka lub Król na Asa. |