reklama
Login: | wiolcia16 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 15.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 04.02.2013, 16:25 |
Punkty: | 2 169 |
Wiek | 34 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Klikaj na polityków, żeby się im przyjrzeć. Jeśli śpią na posiedzeniu (oj brzydko, brzydko)... Naciśnij spację, żeby trzasnąć ich w łeb i ich obudzić! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dopasuj symbole lub kolory w okręgu i zbuduj magiczny krąg. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciągająca gra logiczna, w której musisz zaprogramować wózek tak, aby podjechał do kapsuły, zabrał ją, podjechał do otworu i wrzucił ją do środka. Musisz wykazać się dość dobrą umiejętnością przewidywania. Instrukcja: Na dole masz pasek poleceń. Na pierwszym etapie wybierz pięć razy do góry, obrót w prawo, itd. Musisz najpierw ułożyć sobie w głowie trasę przejazdu. Sloty możesz zmieniać - najedź na pożądany i naciśnij ten sam symbol, aby zwiększyć długość ruchu lub naciśnij DEL, aby skasować jeden rozkaz. Musisz także używać różnych przełączników - zasady ich działania wyjaśnione są w grze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna część gry, w której mamy za zadanie zdenerwować faceta. W komentarzach proszę podawać przykłady psikusów. Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Murphys Law |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu point&click. Spraw tak, by chłopak Twojej wymarzonej dziewczyny został przez Ciebie ośmieszony i by poleciała na Ciebie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Oczyszczaj planszę z kolorowych klocków i postaraj się zdobyć jak najwięcej punktów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dopasuj 3 lub więcej kulek tego samego koloru, aby je wyeliminować z planszy. Instrukcja: Mysz - celowanie i strzelanie Spacja - przełączaj kulki Kulki specjalne: Kulka-bomba = usuwa wszystkie kulki o określonym promieniu Kulka ze znakiem + = daje dodatkowy strzał, który nie jest uwzględniany na liczniku strzałów Tęczowa kulka = dzika karta: zastępuje kulkę dowolnego koloru Kulka z obwodem (z 8 mniejszymi kulkami w środku) = usuwa kulki, które znajdą się w granicy obwodu W razie trudnego dostępu do kulek danego koloru spróbuj odbić kulkę od ściany. Pamiętaj jednak, że jeśli odbije się trzykrotnie nie dotykając innych kulek, zniknie z ekranu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dieppe to jeszcze jedna wersja pasjansa. Działamy w oparciu o dwie talie, które należy posegregować w ośmiu kupkach rozpoczynając od asa, a kończąc na królu. W zgodzie z kolorami oczywiście. Instrukcja: Poniżej również w ośmiu rzędach można segregować karty jedynie w kolejności malejącej. Tutaj nie należy przejmować się kolorem. Dużą pomocą jest talia na samym dole okna gry (bez nowego rozdania), z której można dobierać potrzebne karty. Przycisk undo cofa wcześniejsze posunięcia. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu point and click. Twoim zadaniem jest kombinować tak ze znalezionymi przedmiotami, by ośmieszyć kobietę uprawiającą jogę. |