reklama
Login: | west |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.11.2009r. |
Ost. logowanie: | 29.11.2009, 17:25 |
Punkty: | 94 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Masz 5 minut na unicestwienie samego siebie - nie będzie łatwo, oj nie... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Walcz fantastyczną czwórką i pokonaj zło. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - atak |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga, równie wspaniała część platformówki Hall of the Wild. Tym razem zbieramy dimanety. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Biegnij jak najszybciej przed siebie, zbieraj bonusy i wykonuj przy tym niesamowite ewolucje. Sprawdź się w le parkour! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się S - skok Grę wyróżnia przede wszystkim okolica, po której się poruszamy i sposób, w jaki to robimy. Odwiedzamy więc przede wszystkim górne partie metropolii – dachy wieżowców, rozwieszone pomiędzy nimi liny etc. Biegamy, skaczemy i zjeżdżamy po pochyłościach dzięki świetnemu opanowaniu le parkour – dyscypliny wymyślonej przez zamieszkującą blokowiska francuską młodzież. Polega ona na swobodnym przemieszczaniu się w miejskiej dżungli w akrobatyczny sposób. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Od czasów Platform, nie było tak dobrej gry platformowo-logiczno-zręcznościowej. Znajdujesz się w więzieniu, władze wytypowały Cię do futurystycznego eksperymentu. W Twoje ręce zostaje oddane hiper-nowoczesne urządzenie, strzelające antymaterią i pozwalające na teleportację. Teleport uruchamiamy prawie w dowolnym miejscu, za pomocą strzału. Pierwszy strzał tworzy wejście, drugi wyjście z teleportu. Naszym celem jest, takie umiejscowianie tleportów, by umozliwiły nam przejście do następnego poziomu. Sterowanie: A; W; D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał R - kasowanie teleportów |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż Billy'emu zebrać wszystkie sztabki złota oraz wydostać się ze statku pełnego obcych. Gra należy do gatunku zręcznościowo-logicznych. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Logiczna wersja Elastomanii - Musisz na każdej trasie zebrać literkę 'E' |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Czasy drugiej wojny światowej. Wcielasz się w super agenta Dirka Valentine, Twoim zadaniem jest uwolnić jeńców z niewoli okupantów. Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał łańcuchem (poza walorami destrukcyjnymi przydaje się często jako podłoże do wspinaczki) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo wciągająca platformowa zręcznościówka dla rasowych giercowników. Pokonaj trasę w jak najszybszym czasie. Sterowanie za pomocą strzałek. Rasowych giercowników prosimy o podawanie wyników w komentarzach. |