reklama
Login: | wampir433 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 30.05.2009r. |
Ost. logowanie: | 26.10.2018, 16:44 |
Punkty: | 2 742 |
Wiek | 36 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jest to gra symulacyjna, w której się łowi ryby. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zabawko narzędzie graficzne do tworzenia obrotowych modeli trójwymiarowych za pomocą naprawdę dwóch kliknięć |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ubieramy najsłynniejszą z par literackich - Romeo i Julię z Verony. Musimy sprawić, by godnie się prezentowali. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ciekawe połączenie symulatora z grą logiczną. Fishdom pozwala bowiem na zbudowanie wirtualnego akwarium. Pieniądze na jego rozbudowę zdobywa się tu rozwiązując zagadki i gry logiczne. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ubierz swojego pieska w kolorowe kubraczki! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kupuj nieruchomości i sprzedawaj gdy osiągną najlepszą cenę, aż w końcu zarobisz na dom usytuowany na górze ekranu gry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra, w której na próbę wystawisz swoją zręczność i cierpliwość. Zadanie jest bardzo proste - musisz ułożyć jak najwyższy stos z elementów, które będą się pojawiać na ekranie. Musisz tylko w odpowiednim momencie je zatrzymywać. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż Pacmanowi poszukać części do jego samochodu! W grze towarzyszy nam odjazdowa muzyka. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Typowa strzelanka. Warto zdobywać paczki, które dodają życie. Powodzenia! |