reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: wakul

Login: wakul
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 27.04.2008r.
Ost. logowanie: 26.05.2008, 16:02
Punkty: 188
Wiek 31
Status offline
Opis

wtorek, 29.04.2008r.

wakul skomentował
Treść komentarza: Z****.... gierka 5 i do ulu
wakul zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Pokonaj trasę w jak najkrótszym czasie.
Sterowanie:
Strzałki - porusznie sie
Spacja - zmiana kierunku jazdy
wakul zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Wyżongluj jak najlepszy wynik.
wakul zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Weź udział w rowerowym trialu i pokonaj trasę w jak nakrótszym czasie!
wakul zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Strzel i obroń jak najwięcej widowiskowych bramek.
wakul zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Weź udział w rowerowym trialu. Ścigaj się z własnym cieniem (wynik Twojego poprzedniego przejazdu) i pokonaj trasę w jak najkrótszym czasie.
wakul zagłosował
Miniaturka gry: 100M 100M
(93)
Ocena
(3)
Opis gry: Klikając strzłkami na przemian biegnij jak najszybciej i wyprzedź swoich przeciwników.
wakul zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Rzuć Frisbee na jak najdalszą odległość!
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.

Frisbee - tym terminem zwyczajowo określa się latające dyski (talerze) używane w sporcie i rekreacji, choć sama nazwa frisbee jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Wham-O. Typowe frisbee ma kształt talerza średnicy ok. 20-25 cm i jest wykonane z plastiku, choć w zależności od zastosowań frisbee mogą się znacznie różnić rozmiarem, ciężarem, twardością materiału i innymi parametrami, które z kolei wpływają na zachowanie się frisbee w locie.

Frisbee lata dzięki sile nośnej wytwarzanej przez różnicę ciśnienia powietrza nad i pod dyskiem. Z kolei rotacja stabilizuje lot. Dzięki temu rzucone frisbee może przelecieć kilkadziesiąt bądź nawet kilkaset metrów.
wakul zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Typowa gra automatowa z kasyna, tzw. automat hazardowy.
wakul zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Wybierz postać i stań na ringu do walki. Walcz nie przebierając w środkach i przejdź do następnego poziomu.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
A - broń
S - atak
D - skok
Spacja - ciosy specjalne (po naładowaniu górnego paska energii).
Polecamy: