reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: tytygrys

Login: tytygrys
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 18.06.2010r.
Ost. logowanie: 23.08.2018, 12:21
Punkty: 6 377
Wiek 41
Status offline
Opis

poniedziałek, 20.12.2010r.

tytygrys zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Buntownicy nie zawsze są źli - poprowadź powstanie przeciwko mrocznemu imperatorowi!

Wybierz 2 czempionów i rozpocznij przygodę! Walcz na arenie, pnij się w górę w rankingu, kupuj ulepszenia w sklepie z wyposażeniem bitewnym oraz w sklepie ze zwierzątkami. Przedrzyj się przez chaos, aby wyśledzić szpiega imperatora!

Walka jest turowa, więc musisz poczekać na swoją kolej. Nie śpiesz się. Wykorzystaj menu pośrodku ekranu, aby wybrać swój ruch, następnie kliknij na cel. Pokonaj swoich przeciwników, zanim poziom zdrowia twojej postaci spadnie do 0.
tytygrys zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: HICIOR! Nowatorska gra logiczna typu rolling style. Tym razem mamy do czynienia z blokiem 2x2x1. Twoim zadaniem jest tak kombinować, by doprowadzić go do czerwonego pola i stanąć na nim pionowo. Staraj się dojść do celu jak najmniejszą ilością posunięć.
Sterowanie za pomocą strzałek.

Osoby, które od myślenia boli głowa lub nie jest to ich mocna strona, prosimy o powstrzymanie się od komentarzy.
tytygrys zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Pomóż Mattowi przygotować pyszne fajitas dla jego dziewczyny.
Fajitas to danie składające się z pasków mięsa i warzyw usmażone na płaskiej patelni, często na patelni podane do stołu, z podpłomykami z boku, żeby każdy mógł sobie nakładać dowolna porcje i zawijać w podpłomyk.
tytygrys zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wydostań się z bezludnej wyspy za pomocą znalezionych przedmiotów oraz odkrytych wskazówek.
tytygrys zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wciel się w rolę snajpera i zdejmij wszystkich wrogów widocznych na planszach.
Sterowanie:
Myszka - celownik
LPM - strzał
Spacja - opcja snajperska
R - przeładowanie
A - schowanie się
S - powstań
tytygrys zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wydaje się, że słońce musi odpocząć, ale trzeba znaleźć sposób na jego powrót do pracy. Pomysłowa gra zręcznościowa, gdzie Twoim celem jest obudzenie do gwiazd, które drzemią w przestrzeni kosmicznej.
tytygrys zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Długo oczekiwany, kolejny sequel kultowej już gry opartej o zasady fizyki, tym razem w wersji świątecznej. Twoim zadaniem jest tak kombinować, by zgasić wymaganą ilość świeczek ustaloną liczbą strzałów, często wykorzystując dostępne na planszy elementy.
Sterowanie:
Myszka - celownik oraz siła strzału
LPM - strzał
Instrukcja:
U góry ekranu gry podane jest:
Lights - wymagana ilość świeczek do zgaszenia
Shots - dostępna liczna strzałów w danym levelu
tytygrys zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Wyznaczono Cie do uratowania ksiezniczki. Przed Toba 50 plansz morderczych prob, ciaglych skokow i unikow.
tytygrys zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Spectromancer League Of Heroes
1. Opis gry

To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka).
Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama.

2. Przebieg gry i mechanika

Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii.
Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia.
Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana.
Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika .
Po tych fazach następuje tura przeciwnika.

A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów.
B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.)
C - Wyjście do glównego menu
D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender
E - Portert przeciwnika
F - Nasz portret
G - Imię przeciwnika
H - Nasze imię
I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury
J - okienku logu

1 - Ilość pkt życia przeciwnika
2 - Ilość naszych pkt życia
3 - Mana przeciwnika
4 - Nasza mana
5 - Nasze dostępne czary
6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika
7 - Nasze 6 slotów
8,9,10 - charakterystyki kart czarów
8 - koszt czaru
9 - atak kreatury
10 - pkt. życia kreatury

11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku)
12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce

W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny.

3. Podsumowanie

Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer

Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online

Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej?

piątek, 17.12.2010r.

tytygrys skomentował
Treść komentarza: Sory gra logiczna
Gracze online (5):
Polecamy: