reklama
Login: | tomash |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 25.09.2009r. |
Ost. logowanie: | 06.11.2009, 14:50 |
Punkty: | 88 |
Wiek | 22 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Urocza gra point'n'click. Twoim zadaniem jest pomóc Ufolkowi Abubie opuścić Ziemię i wrócić do domu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Walki gladiatorów w systemie turowym - jeszcze wiecej broni i zbroi! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokonaj hordy złych kosmitów i podbijaj ich bazy, kupuj nowe bronie, upgready, amunicje i wynajmij swojego ochroniarza. Nie daj się zabić i wygraj wojnę z obcymi ! Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się na arenach walki/po mapce Myszka - celownik LPM - strzał/dialogi Od 1 do 10 - zmiana broni |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż patyczakowi dostać się do banku. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w szalonych ulicznych wyścigach po drogach różnych miast. Bądź bardziej waleczny i szybszy od swoich rywali. Odkryj nowe trasy, bronie oraz super szybkie auta. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Shift - drift Z - strzał z karabinu X - strzał rakietą C - obrócenie kamery Uwaga, gra ze względu na swoją złożoność długo ładuje się. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zasiądź za kierownica krosowego motoru i pokaż kto jest mistrzem! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Bardzo pomysłowa gierka logiczna szkoląca dodatkowo nasze pisanie na klawiaturze. Z samolotów wyrzucane są literki "wyposażone" w spadochrony. Musimy wytypować wyraz przy pomocy klawiatury, a niewidoczny jego element odgadnąć, zanim cały napis doleci do gruntu. |