reklama
Login: | szto |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 25.10.2007r. |
Ost. logowanie: | 13.01.2010, 21:23 |
Punkty: | 473 |
Wiek | 36 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | bierzecie gumę z globusa, łączycie ją z linijką i wyciągacie z szybu gumkę. strzelacie nią w nauczyciela, zabieracie okulary wychodzicie. idziecie do biblioteki dajecie okulary facetowi i dostajecie zakładkę łączycie ją z linijką z gumą w supply closet na samej górze szafy jest pieniążek. (zbieracie je wszystkie na korytarzu są na podłodze zazwyczaj) w męskiej toalecie zapychacie kibel papierem i kiey pojawia sie dozorca możecie iść do jego kanciapy(II piętro) i tam na podłodze będzie kasa trzeba uwolnić gościa z szafki idziemy do pokoju nauczycielskiego(1 piętro) i mówimy ".. about richy" i "he's stuck..." a potem "yes" nauczyciele wychodzą a Ty przeszukujesz szafki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Jesteś uwięziony i musisz znaleźć drogę do wyjścia. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pomóż Pracusiowi złożyć samochód. Zamontuj wszystkie części na podwoziu we właściwej kolejności. Szerokiej drogi! |
Treść komentarza: | 6.drzwi na ścianie są mistyfikacją można je odkleić i jak wyłączymy światło na tej ścianie będą sie świecić kwadraty w komodzie przy drzwiach jest łyżka do butów, 7. w kuchni jest zlewka. 8. nad biurkiem jest obrazek. odszyfrowujemy tą kartkę z szafy za pomocą jego: powinniśmy uzyskać : 35672 jest to kod do tego czegoś przy drzwiach. wpisujemy i otwiera sie lustro. tam znajdujemy drabinę stojąca, ustawiamy ją przy szafie z kluczem i pomagając sobie łyżką do butów ściągamy klucz. możemy otworzyć wc. w spłuczce jest słoik z substancją A, a w lustrze karta. zatykamy zlew i zalewamy podłogę mamy cyfrę 4. robimy bałagan w mieszkaniu, otwieramy wszystkie szafki.. drzwi i na końcu otwieramy czerwoną skrzynkę. będzie tam gałka |
Treść komentarza: | 1.pod poduszką jest moneta 2 odsuwamy krzesło od biurka i możemy stanąć na nim, wtedy bierzemy kartę z okna. 3. możemy zwinąć całkowicie kołdrę z łóżka i wtedy mamy dwie szuflady w łóżku, mamy drabinkę linową i pół formy na klucz. 4 karta w stoliczku nocnym. 5.w regale (tym na którym jest klucz) mamy jedną krótszą szufladę. da się ją wyciągnąć klikając na nią z boku tam jest druga część formy. w tym tez regale są dwie książki.można je przeczytać w szafie stojącej jest kartka z kodem, w szufladach w regale pod telewizorem karta (w sumie w całej grze jest ich 5) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dość nietypowa gra escape. Nietypowa za sprawą tego, że obraz widzimy z lotu ptaka. |
Treść komentarza: | przeszłam cala |
Treść komentarza: | dobra, przeszłam , to działanie to sie zmienia, za każdym razem inne, ale jak patrzycie przez gacie na rzeźbie, będzie sie wam zmieniać podświetlenie cyferek, : moje to: 49+18x886+69x53, podświetliło sie 8x czyli moje działanie to:49+1886+69x53 = 5592, wpisujecie to w tym czarnym zamku, otwiera wam sie dziura, pieścicie rzeźbę, bierzecie płyn wkładacie kondom z płynem w dziurę, a w niego kamiennego penisa otwieracie, ale ludzik nie chce wyjść wiec obwiązujecie jego krocze liną i możecie iść |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Mistrzowskie połączenie gry logicznej z lekką nutą zręcznościowej. Kombinuj i przenoś się w czasie tak, aby przejść do następnego poziomu. Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Spacja - uruchmomienie chronotronu (po podejściu do niego) R - cofnięcie się w czasie T - restart J - wybór lewelu |