reklama
Login: | szewczenko |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 28.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 29.12.2016, 00:03 |
Punkty: | 4 932 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis | Smoke WeeD Everyday :) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Fajna wersja bombermana, fani gry z pewnością docenią. |
Treść komentarza: | 4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Stwórz własny komiks na giercowni (komiks to z reguły opowiadanie utworzone przez połączenie kilku lub więcej obrazków składających się na jakąś historię). Myszką wybieramy elementy, które chcemy dołączyć do naszego rysunku - są po lewej stronie. Na dole mamy różne sposoby przekształcania elementów komiksu - obracanie, przesuwanie, symetrię itp. Na górze znajdziemy wszelkie operacje plikowe. |
Treść komentarza: | Głópia 1 |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | W grze kierujemy uwięzionym w toczącej się kuli chomikiem. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wrogów - czynimy to skacząc im na głowy. Po pokonaniu wszystkich, przechodzimy do następnej planszy. Należy uważać, by nie zgniatać kwiatków! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Tym razem nie posługujemy się ostrą amunicją, tylko niezbyt groźnymi kulkami wypełnionymi różnokolorowymi farbami. Próbujemy wyeliminować wszystkich przeciwników, przy okazji nie dając się im upolować. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Właśnie rozpoczynasz praktykę, która umożliwi Tobie zapoznanie się z pracą w firmie samochodowej. Będziesz ściśle współpracował z kierownictwem. Doświadczenie oraz praktyczne umiejętności zdobyte podczas stażu z pewnością okażą się przydatne podczas rzeczywistej pracy. Na koniec zostaniesz zaproszony do gabinetu szefa, który zdecyduje o Twojej przyszłości w firmie. Powodzenia! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W grze stajemy się czarną niedźwiedzią łapą, musimy czujnie obserwować strumień i wyskakujące z niego ryby. Pac kursorem i ryba ląduje na brzegu obok innych. |
Treść komentarza: | Grałem w to na innej stronce i należy się 5 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gra w stylu "patrz, słuchaj, zapamiętaj, powtórz". Najpierw zapala się jedno światełko i słychać jeden dźwięk. Trzeba wskazać które. W kolejnej rundzie po tym samym światełku zapali się i zadźwięczy drugie, też trzeba to powtórzyć. W kolejnej rundzie sekwencja światełek i dźwięków będzie dłuższa o 1 - a zabawa potrwa dotąd, aż się nie pomylimy. |