reklama
Login: | swistak95 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 13.05.2008r. |
Ost. logowanie: | 01.03.2011, 16:18 |
Punkty: | 6 280 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ścigaj się na kładzie ze swoim rywalem. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - hamulec |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Super zabawa dla graczy w każdym wieku. Pomóż biedronce i przestawiaj elementy drewniane tak, by umożliwić jej przejście do kolejnego poziomu! Sterowanie za pomoca myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Pod tym niepozornym tytułem kryją się triki na deskorolce. Możemy wybrać jedno z 3 otoczeń oraz pana lub panią (każdy w 2 schematach kolorystycznych). Należy zdobyć jak najwięcej punktów wykonując różnorodne ewolucje. Uwaga, niesamowicie wciąga! Sterowanie za pomocą strzałek. Z rampy ruszamy wciskając klawisz Dół. Klawisz ten służy następnie za schylanie się - wciskamy go w momencie podjeżdżania pod ścianę a puszczamy gdy nasza postać wraca, praktycznie w tym samym miejscu gdzie go wcisnęlismy. Będąc w powietrzu klawiszami kierunkowymi wykonujemy triki. Jeśli widoczny u góry pasek zapełni się Góra powoduje wykonanie super triku. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wspaniała zabawa w stylu Lemmings dla giercowników od 1-100 lat. Twoim zadaniem zadaniem jest za pomocą różnych narzędzi doprowadzić grupę Wooglingów do następnego lewelu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Sprawdź jak u Ciebie z pamięcią! Zapamiętaj figurę i narysuj taką samą. Postaraj się uzyskać jak najwyższą ocenę. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Bardzo przyjemna logiczna gierka. Należy przekładać klocki tak aby dopasować kolory. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zredukuj swój poziom stresu, usuwając grupy 2 i więcej balonów tego samego koloru. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gratka dla miłośników łamania szarych komórek. Bardzo wciągająca gra logiczna, w której należy wrzucić klocek do otworu. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Klon doskonałej gry Tetris. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przekładaj klocki tak aby dopasować je parami. |