reklama
Login: | steppenwolf |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 24.10.2008, 16:35 |
Punkty: | 952 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pomóż Meg wydostać się z zamkniętego i pilnowanego przez ochrnę pokoju! Zasady Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarze |
Treść komentarza: | Reszte napisze puźniej bo straciłem nerwy przy tych ostrzach >![]() |
Treść komentarza: | 8)Zchodzimy po rurze w duł i bierzemy klucz(z otwartej skrzynki),kiedy robot jest w prawym dolnym rogu wskakujemy na niego, a jak sie poruszy o 1 miejsce patrzymy do gury przekrecamy "kierownice" i wkładamy klucz(potem zeskakujemy z robota) 9)Idziemy do rury gdzie wychodził gaz,zchodzimy po niej na sam duł i śrubokrętem "kręcimy" ![]() |
Treść komentarza: | Hehehe kto tu jest leń ![]() |
Treść komentarza: | Masz auto na samej gurze i na lewo jest smietnik |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Młody chłopak prowadzi Cię do posiadłości pilnowanej przez groźnego człowieka. Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | 15)Blache na lewo rozwalamy łomem i pozniej kładzemi ją na prawą strone 16)Idziemy do beczek przy drabinie i sztyletem rozcinamy je 17)Schodzimy na doł bierzemy deche i przykładamy ją do beczki(na dole) 18)Idziemy do miejsca gdzie położyliśmy blache i schodzimy niżej żeby zepchnąć beczke na drzwi 19)Idziemy do rozwalonych drzwi i przechodzimy do ostatniej planszy 20)Musimy odkrecic wszystkie "kierownice" ![]() ![]() ![]() ![]() |
Treść komentarza: | 8)Bierzemy waz ogrodowy i biegniemy do martwych kuz(musimy miec sztylet) 9)Idziemy do furtki i urzywamy lomu 10)Otwieramy lomem garaz i bierzemy piwko 11)Wchodzimy na stol i przeskakujemy(klikajac Ctrl) na dach 12)Podchodzimy do rynny, niszczymy ja a nastepnie nalewamy piwa do niej 13)Gdy pies zasnie zeskakujemy z rogu dachu i idziemy do dzwigni i ja przestawiamy 14)Wlazimy znowu na dach idziemy po ruze i na czubku cysterny(nie pamietam nazwy ![]() |
Treść komentarza: | 1)Podchodzicie do chlopaka zeby grubasek sie ruszyl 2)Kiedy bedzie szedl do kurczakow wskoczcie do smietnika 3)Gdy wruci czytac gazete wezcie lom przed autem i idzcie do drzwi samochodu na przeciwko psa(klikacie spacje) 4)Pies jest w aucie i musicie szybko poisc na druga strone samochodu zeby pies nie wyszedl(zamykaczie drzwi) 5)Bierzemy wedke i podchodzimy do rynny na rogu domu 6)wchodzimy na gore i nad grubciem uzywamy wedki(dostajemy klucz) 7)Idziemy do bramy gdzie stal pies i uzywamy klucza(koniec 1 planszy) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdż swoją wiedzę rycerską! |