reklama
Login: | skejter123 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 30.07.2010r. |
Ost. logowanie: | 19.10.2011, 15:13 |
Punkty: | 208 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Geeeenialne! 5/5 i do ulu |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Ciekawa gra w boule. Instrukcja: Rozgrywka odbywa się na pozbawionym trawy placu, np. na utwardzonym piasku, o wystarczających wymiarach (które dla gry turniejowej wynoszą min. 15×4 m) i polega na rzucaniu z wytyczonego okręgu, stalowymi kulami ("bulami"; franc. "boule" - kula) w kierunku małej drewnianej kulki nazywanej po francusku „cochonet”, co znaczy "prosiaczek" (w Polsce używa się nazwy „świnka”). Zasady gry w boule: 1. Przeciwko sobie grają dwie drużyny. Składać się mogą z dwóch (dublette) lub trzech graczy (triplette), mogą również współzawodniczyć dwie osoby (tte-a-tte). W drużynach jedno- oraz dwuosobowych każdy gracz ma trzy kule, a w drużynach trzyosobowych - dwie kule. 2. Drużynę rozpoczynającą rozgrywkę wybiera się poprzez rzut monetą. Jeden z graczy zwycięskiej drużyny wybiera miejsce rzutów i rysuje na ziemi okrąg o średnicy 35-50 centymetrów. 3. Pierwszy gracz, stojąc obiema nogami w narysowanym okręgu, rzuca "świnkę", czyli małą drewnianą kulkę, na odległość od 6 do 10 metrów. W czasie rzutu obie stopy rzucającego muszą dotykać ziemi tak długo, aż rzucona kula spadnie na ziemię. 4. Grę rozpoczyna zawodnik z drużyny, która rzuciła "świnkę", próbując umieścić swoją kulę jak najbliżej "świnki". 5. Następnie jeden z graczy drużyny przeciwnej rozgrywa swoją kulę, mając do wyboru trzy możliwości: celuje jak najbliżej "świnki" (dotacza); celuje w kulę przeciwnika, próbując ją wybić (odsunąć od "świnki"); stara się przesunąć "świnkę" tak, by oddalić ją od kuli przeciwnika. 6. Jeśli po rzucie jego kula znajduje się najbliżej "świnki", to następny rzut należy do drużyny przeciwnej. Jeśli natomiast zawodnikowi nie udało się umieścić kuli najbliżej "świnki", to jego drużyna gra do momentu, kiedy jej kula znajdzie się najbliżej "świnki" lub do wyczerpania wszystkich swoich kul. 7. Jeżeli jedna drużyna nie ma już kul, to druga drużyna rozgrywa wszystkie kule, które jej pozostały w grze. 8. Po wyrzuceniu wszystkich kul obu drużyn następuje koniec pierwszej rozgrywki. Punkty zdobywa tylko jedna drużyna, w zależności od tego, ile kul ma bliżej "świnki" od kul przeciwnika, a więc możliwe jest zdobycie od 1 do 6 punktów. Koniec partii następuje wtedy, gdy którakolwiek z drużyn zdobędzie 13 punktów. |
Treść komentarza: | Slabe... 2/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra dla sadystów ;) Tak poprowadź patyczaka, żeby zaznał jak najwięcej bólu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciel się w artylerzystę i ochroń port przed atakującymi go piratami. Sterowanie: Strzałki lub A;D - przegląd planszy Myszka - celownik LPM - siła strzału oraz strzał Spacja - przypadkowy strzał |
Treść komentarza: | Fajoooowa! 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Madness Interactive w wersji Combat 9 jest grą, zdecydowanie przeznaczoną dla pełnoletnich użytkowników. Akcja rozgrywa się w świecie, gdzie prawo, sprawiedliwość, uczciwość i tego typu wartości nie są poważnie traktowane. Ludzie mieszkający w tym miejscu na twarzy mają krzyż. Pozycja oferuje cztery tryby rozgrywki: trening, pojedynek, eksperyment oraz normalna gra. Postać ma do dyspozycji cała masę broni: noże, tonfa, siekiera pistolety, karabiny, wyrzutnie rakiet i wiele innych. Sterowanie: W, S, A, D – poruszanie się Mysz – poruszanie dłonią (kliknij aby podnieść broń) F – podnieś/upuść broń E – następna broń Q – bullettime Shift – użyj P – pauza Enter – wyjście |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Za pomocą liny doleć kolesiem do białej linii - najlepiej w jednym kawałku. Sterowanie podane w grze. |