reklama
Login: | sisterka |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 04.02.2008r. |
Ost. logowanie: | 18.09.2009, 19:08 |
Punkty: | 55 |
Wiek | 34 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Schodzimy po linie i bierzemy kulki. Oddajemy je pomarańczowemu. Idziemy nim do pokoju gdzie sa kraty i celujemy w psa. Zielonym idziemy do pokoju z szafa i wchodzimy tam gdzie jest pies. Bierzemy niebieski klucz. Fioletowym schodzimy do pokoju gdzie był na początku i podchodzimy do czarnej skrzynkki i ja włączamy. Zielony idzie do tego pokoju i niebieskim kluczem otwiera drzwi i bierze kartę. Pomarańczowy przychodzi i uzywa kulki i otwiera sie krata. Zielony wychodzi przez okno i otwiera drzwi na zewnątrz.Pomarańczowym idziemy na sam dół i celujemy w strażnika. Idziemy fioletowym i popychamy pudła. zielony idzie do przed ostatniego pokoju na dole i uzywa karty. Drzwi sie otwieraja i wszyscy schodza do kanału. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Masz możliwość wcielenia się w postaci trzech przyjaciół, którzy chcą uciec ze szpitala dla obłakanych. Twoim zadniem jest im w tym pomóc pamiętająć, ze najważniejsz jest ścisła współpraca. Sterowanie: Sterowanie: Myszką wybieramy postać, którą chcemy aktualnie sterować. W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się X;C lub 1;2 - zoom Spacja lub 0 - klawisz akcji |
Treść komentarza: | gra jest supcio na początku zielonym ludzikiem wychodzimy z pokoju i idziemy do okna, zjeżdżamy po lianie i bierzemy kartkę. Wracamy do pokoju i wchodzimy przez rurę. Idziemy po dachu i wrzucamy tą karteczkę do pierwszej rury. teraz pomarańczowym ludzikiem idziemy po karteczkę i do łazienki. Bierzemy tel i z kartki wybieramy numer. Następnie znowu zielonym schodzimy do fioletowego i bierzemy żółty klucz. Idziemy fioletowym na góre i bierzemy siekierę. Wchodzimy wyzej i przesuwamy pudelka do szafy. Idziemy do pokoju obok i zrzucamy doniczkę. Wchodzimy do pokoju gdzie na początku był zielony i używamy siekiery do otworzenia drzwi. Idziemy do lazienki i otwieramy szyb. Teraz idziemy zielonym do tego szybu i wchodzimy na dach. |