reklama
Login: | sexowna |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 24.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 25.11.2011, 16:53 |
Punkty: | 14 476 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przygotowujemy modelkę, która ma zaprezentować kolekcję pewnej znanej firmy, przygotowaną specjalnie na wiosnę 2009. Spraw, by dziewczyna wypadła rewelacyjnie. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Musisz klikać na kółeczko, aż zrobi się małe...bardzo małe... |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Weź udział we wspaniałej przygodzie typu Point & Click. definicja: Wskaż i kliknij (ang. point-and-click) - typ gry przygodowej, w którym postaciami steruje się za pomocą wskaźnika (zwykle kierowanym przy użyciu myszy) którym wskazuje się miejsce, do którego ma iść bohater lub przedmiot, na którym ma wykonać daną akcję (lub akcję domyślną). (ewentualnie wskazany przedmiot wykonuje reakcje). |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jest to anglojęzyczny Quiz dla fanów Naruto! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Ubierz wojowniczkę, która wybiera się na podbój świata |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ubierz swojego ulubieńca, jakim jest pies. Spraw, aby i pupil był zadowolony. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wybierz ubranie i piórka dla uroczego ptaszka |
Opis gry: | Jest to anglojęzyczny Quiz dla fanów Naruto! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Treść komentarza: | Super Wygrałam 5 i do ulu |