reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: sasukeuczicha

Login: sasukeuczicha
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 13.10.2007r.
Ost. logowanie: 24.10.2007, 21:21
Punkty: 112
Wiek 33
Status offline
Opis

niedziela, 21.10.2007r.

sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Złap za łapkę i chlaśnij Giertycha :)
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Nasmaruj oliwką seksowne ciało dziewczyny... ;)
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: HICIOR! Milionerzy wracają w wielkim stylu po dwumiesięcznej przerwie!
Wykaż się swoją wiedzą. Gra na podstawie programu (teleturnieju) milionerzy.

Uwaga Jeżeli nie pokazują Ci się pytania, kliknij "Rezygnuję", a następnie "Zagraj jeszcze raz" i pytania się pojawią.
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Gra logiczna, w której użytkownik rozwiązuje najróżniejsze zagadki, aby w końcu dotrzeć na szczyt tajemniczej wieży. Sterowanie myszka i spacja.
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Ciekawa strzelanka, w której walczymy z gangiem złodziei. Do wyboru mamy jednego z dwóch bohaterów: Happy'iego i Smile'go. Gra stworzona jest w komiksowej konwencji, co dodaje jej "smaczku". Pozycja godna uwagi!
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Druga część super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna za tobą łazić. Kiedy zobaczy Cię dziewczyna, z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn.
Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG.
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Siej postrach wsród patyczaków.
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Gra w kręgle, tylko zamiast kulą gramy Stitchem ;)
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Wspaniała gra platformowa.Zdobywaj wiadomości w butelce i przechodź do kolejnych poziomów!
Sterowanie
Przemieszczasz się strzałkami w prawo/ w lewo, latasz wciskając strzałkę do góry,
skaczesz za pomocą spacji.
strzałka w dół - przysiąść
spacja i strzałka w dół wciśnięte razem - atak dziobem.
sasukeuczicha zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Ograj Anite, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
Gracze online (2):
Polecamy: