reklama
Login: | sadtale |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 27.06.2008r. |
Ost. logowanie: | 28.01.2019, 17:39 |
Punkty: | 6 828 |
Wiek | 34 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Rozbiliśmy się na nieznanej planecie. Musimy pokombinować jak się z niej wydostać. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Zaprojektuj i zbuduj most który umożliwi dostarczenie do domu skrzyń z towarem. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wciel się w postać kotka i zjadaj wszystko co się pojawi na ekranie. Nie natknij się na właściciela. Zbierz jak najwięcej punktów i pochwal się swoim wynikiem w komentarzu. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest zbudować most i przejść na drugą stronę rzeki. Używaj bomb, by zlikwidować wrogów zanim złapią Twoją ukochaną. Oni chcą ją zabić nie pozwól im na to. Sprowadź swoją księżniczkę na swoje terytorium tak szybko jak to możliwe. Uważaj na lodki i rekiny i krokodyle, które niszczą Twój most i chcą Cię zjeść. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Pomóż Spewerowi dotrzeć do wyjścia omijając wszelkie przeszkody. W grze istnieje możliwość tworzenia własnych leveli. Spewer to gierka zręcznościowo-logiczno-platformowa, w której przy pomocy kombinacji WSAD sterujemy uroczym stworzonkiem hodowanym w warunkach laboratoryjnych. Przed nami 60 poziomów do przebycia, a każdy z nich wykorzysta nasze zdolności jako jedynego przedstawiciela Rzygaczy. Od tych "umiejętności" pochodzi oto tytuł gry. "Spew" bowiem to po angielsku "wymiotować". To nasz wesoły przyjaciel potrafi najlepiej - puścić pawia, a potem gdy trzeba z powrotem go zebrać, wystarczy przytrzymać spację. Skok i rzyg w odpowiednią stronę daje nam dodatkową dopałkę, potrzebną do np. przeskoczenia szerszej dziury. Poważnie mówię. Zjadać da się nie tylko to, co wyplujemy, ale również dostępne tu i tam kawałki pożywienia, czy różnorakie specjalne "szamki" zmieniające właściwości tego, co... no, wyprodukujemy. Na przykład piguła da nam biały kolor i możliwość wytwarzania lepkiej zawiesiny o konsystencji gęstej chmurki... Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - mazia Spacja - połykanie mazi lub pożywienia |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Kolejna odsłona super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna podążać za Tobą ślepo zakochany. Kiedy zobaczy Cię inna dziewczyna (jak wiemy kobieta kobiecie wilkiem), z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn. Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG. Wcześniejsze odsłony gier osadzonych w identycznym klimacie znajdują się tutaj: Podrywanie Chłopaków |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Znajdź liczby od 1 do 25 w wyznaczonym czasie! Seria wraca do korzeni i ta odsłona jest bardzo dobrze dopracowana. Sterujemy myszą, którą poruszamy celownikiem. Musimy znaleźć w pokoju liczby, które są podane w pasku po prawej stronie ekranu. Inne gry z serii Find The Numbers Challenge znajdują się tutaj: Find The Numbers Challenge Gry w utrzymane w podobnym klimacie znajdziecie tutaj: Mysteriez 1 oraz 2 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Znakomity symulator haftu krzyżykowego. Wybierz poziom trudności oraz obrazek i wyhaftuj go odpowiednimi mulinami. W grze używaj myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Fajna kolorowanka z pingwinkiem - kolorujemy PingaLee i jego przyjaciół z orkiestry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twórcza gra logiczna, która proponuje nam z pozoru błahe zajęcie, jakim jest zrzucenie kwadratu na dół ekranu. Najpierw trzeba jednak poradzić sobie z szeregiem przeszkód, w czym pomagają będące na naszym wyposażeniu bomby. Rozgrywka umysłowa w najczystszej postaci, bez uciekających sekund, czy liczby żyć. Sterowanie za pomocą myszki. Ładunki wybuchowe stawiamy lewym przyciskiem. W każdej chwili można je jednak usunąć (remove) albo zmienić czas zapłonu. Im więcej bomb zużyjemy na rozwiązanie planszy, tym mniej dostaniemy punktów. Przygotowania kończymy naciskając start. Modyfikacje można wprowadzać wybierając restart. Z poziomu menu głównego jeden z odnośników prowadzi do graficznego rozwiązania wszystkich poziomów. |