reklama
Login: | rafiko |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.03.2008r. |
Ost. logowanie: | 12.03.2010, 16:28 |
Punkty: | 250 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | dziwna ale 4 na zachente dam xD |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Sprawdź jak u Ciebie z celnością oraz czy byłbyś dobrym łucznikiem! Strzel z łuku i traf w jabłko z każdej odległości! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Treść komentarza: | HEHE do 7 lvl udalo mi sie dojsc za 5 daje i oczywisce do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz zawodnika i strzel jak najwięcej rzutów wolnych (weź pod uwagę siłę i kierunek wiatru). |
Treść komentarza: | kozak daje 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Sequel doskonałej gry strategicznej zawierającej również elementy RPG. Weź udział w rycerskich bitwach. Sprawdź swoje zdolności dowódcze! Za pokonanie wrogów otrzymasz punkty, doświadczenia oraz złoto, za które będzie możliwość ulepszenia ekwipunku. Uwaga, gra ze względu na swoja złożoność może się długo ładować. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Przyjemna platformówka dla młodszych giercowników w której pomagamy jaszczurowi zbierać diamenty. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - latanie (poziom wskaxnika latania można uzupełnić poprzez zebranie czapki pilotki) |
Treść komentarza: | o zal .... daje 1 to najgorsza gra ktorom widzialem |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonałe, nowatorskie, uzależniające połączenie gry logicznej z platformową. Twoim zadaniem jest tak kombinować poruszając się pomiędzy światem światła i mroku, by dotrzeć do wyjścia. |