reklama
Login: | powerizer12 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 04.07.2010r. |
Ost. logowanie: | 29.11.2017, 21:44 |
Punkty: | 636 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | strasznie trudna ale fajna 5/5 i do ulu. |
Treść komentarza: | zawalista gierka 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Czy masz to, co powinien mieć najlepszy strażak wszech czasów? Walka z ogniem w ponad 20-stu pełnych akcji poziomach, na których będziesz musiał wyprzedzić zegar i ugasić pożar, zanim wszystko pochłonie ... nawet Ciebie! Ale uwaga: z ograniczonymi zapasami wody, trzeba użyć strategii i liczyć się z każdą kroplą! Power-upy, osiągnięcia i najlepsze wyniki czekają! Robi się gorąco ... Sterowanie: WSAD - poruszanie się Myszka - gaszenie |
Treść komentarza: | fajne 5/5 i do ulu |
Treść komentarza: | super gra 5/5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bajecznie wykonana gra platformowa. Twoim zadaniem jest pomóc Gyro zebrać jak najwięcej atomów i dotrzeć do wyjścia. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Z - skok X - rzut atomem C + Strzałki - kamera |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz jeden z kilku poziomów i uważąjąc na przeszkody zbierz wszystkie bonusy. Sterowanie Strzałki - poruszanie sie Spacja - atak pyskiem |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna część Sonica osadzona w realiach Mario. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - skok S - bieg |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doskonała, miła dla oka ręcznie rysowana zręcznościówka, w której bohaterem jest gumowa, odbijająca się od podłoża piłeczka (coś jak kultowy Bumpy z czasów prehistorii). Naprawdę ciężko jest się oderwać od tej gierki. Naszą uśmiechniętą piłką kierujemy strzałkami. Musimy zbierać monety i serduszka, a unikać przeciwników (głównie są to zwierzęta) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wiecie jaki jest najlepszy sposób na pokonanie przeszkody? W Fault Line jest nim jej usunięcie, po prostu wywalenie z planszy. Problem w tym, że gra nie staje się przez to prostsza. Fault Line to kolejna gra od lubianego studia Nitrome, która tym razem jest platformówką z łamigłówkowym zacięciem. Zasady są proste: na planszy umieszczone są specjalne punkty, które po połączeniu ich pociągnięciem myszki "składają" powierzchnię znajdującą się pomiędzy nimi niczym kartkę papieru. Była ściana? Siup złożone i już jej nie ma. Przepaść za długa aby ją przeskoczyć? Proste. Problem w tym, że dokoła pełno jest morderczych laserów, pił, min i innych okropieństw. Na dodatek w pewnym momencie punktów "zagięcia" robi się na tyle dużo, że trzeba dojść do poprawnej kolejności złożenia. A i jeszcze czasami w grę wchodzi refleks. |