reklama
Login: | pawlos1234567 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 04.07.2010r. |
Ost. logowanie: | 21.04.2015, 20:16 |
Punkty: | 787 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Instrukcja: 1) zbierz: niebieski kwiatek (u dołu po lewej), szary (koło lornetki po prawej), zielony (przy kolanie podróżnika), worek (na skale przy ptaku). 2) Idź na górę i zbierz czerwony kwiatek i kijek na prawo od lornetki. Zabierz jajko z ptasiego gniazda.Wejdź do chaty. 3) Pod kasą leży kartka- lista składników potrzebnych do stworzenia mieszanki nasennej. Zabierz z podłogi miskę, otwórz beczkę. Użyj worka i napełnij go proszkiem z beczki, połóż worek na wadze. Kliknij na butelkę i napełnij nią niebieski kubek, po czym go zabierz. Jeśli klikniesz na obraz, ukaże się sejf. Wrócimy do niego potem. 4) Teraz możemy zebrać zieloną roślinę rosnącą na zewnątrz na dachu. Mamy teraz wszystkie składniki do stworzenia mieszanki, więc do dzieła. Połącz kijek z miską. Pozwoli to na zmielenie po kolei wszystkich kwiatów. Powinieneś otrzymać niebieski, czerwony, zielony i szary sok. Wrócimy do nich za chwilę, teraz zajmijmy się stworzeniem usypiającej mieszanki. 5) Połącz jajko z zieloną rośliną, następnie dodaj worek z proszkiem. Po złączeniu tych 3 składników wymieszaj je wszystkie w misce- otrzymasz jakiś proszek. Zmieszaj do z kubkiem i podaj dziadkowi. Stary zasnął, więc można splądrować kasę i zabrać drobne. 6) Idż na górę. Jeśli przyjrzałeś się wszystkim kartkom znalezionym w trakcie gry, to powinieneś wiedzieć, że Niebo jest Niebieskie, Piasek jest Czerwony, Dom jest Zielony a Ogień jest Szary. Do lornetki dodaj niebieski sok, użyj jej i spójrz na niebo w poszukiwaniu kodu. Zanotuj numer ( za każdym razem są inne). Następnie użyj czerwonego soku i spójrz na piasek. Mamy kolejną cyfrę. Teraz zejdż na dół i użyj lornetki po prawej. Zabarw ją najpierw zielonym sokiem i odszukaj numer, na koniec szarym i znajdź ostatnią cyferkę. Wróć do sejfu i użyj kodu w kolejności: niebieski, czerwony, zielony, szary. I Jeszcze gra super 5/5 i do ulu Zgadzam Sie Z Szymek77 alfaiomega alfaiomega 04.09.2010 o godz. 11:35 +1 plus minus Instrukcja: 1) zbierz: niebieski kwiatek (u dołu po lewej), szary (koło lornetki po prawej), zielony (przy kolanie podróżnika), worek (na skale przy ptaku). 2) Idź na górę i zbierz czerwony kwiatek i kijek na prawo od lornetki. Zabierz jajko z ptasiego gniazda.Wejdź do chaty. 3) Pod kasą leży kartka- lista składników potrzebnych do stworzenia mieszanki nasennej. Zabierz z podłogi miskę, otwórz beczkę. Użyj worka i napełnij go proszkiem z beczki, połóż worek na wadze. Kliknij na butelkę i napełnij nią niebieski kubek, po czym go zabierz. Jeśli klikniesz na obraz, ukaże się sejf. Wrócimy do niego potem. 4) Teraz możemy zebrać zieloną roślinę rosnącą na zewnątrz na dachu. Mamy teraz wszystkie składniki do stworzenia mieszanki, więc do dzieła. Połącz kijek z miską. Pozwoli to na zmielenie po kolei wszystkich kwiatów. Powinieneś otrzymać niebieski, czerwony, zielony i szary sok. Wrócimy do nich za chwilę, teraz zajmijmy się stworzeniem usypiającej mieszanki. 5) Połącz jajko z zieloną rośliną, następnie dodaj worek z proszkiem. Po złączeniu tych 3 składników wymieszaj je wszystkie w misce- otrzymasz jakiś proszek. Zmieszaj do z kubkiem i podaj dziadkowi. Stary zasnął, więc można splądrować kasę i zabrać drobne. 6) Idż na górę. Jeśli przyjrzałeś się wszystkim kartkom znalezionym w trakcie gry, to powinieneś wiedzieć, że Niebo jest Niebieskie, Piasek jest Czerwony, Dom jest Zielony a Ogień jest Szary. Do lornetki dodaj niebieski sok, użyj jej i spójrz na niebo w poszukiwaniu kodu. Zanotuj numer ( za każdym razem są inne). Następnie użyj czerwonego soku i spójrz na piasek. Mamy kolejną cyfrę. Teraz zejdż na dół i użyj lornetki po prawej. Zabarw ją najpierw zielonym sokiem i odszukaj numer, na koniec szarym i znajdź ostatnią cyferkę. Wróć do sejfu i użyj kodu w kolejności: niebieski, czerwony, zielony, szary |
Treść komentarza: | rrgtddffcdfvdsszxcfdcvcxcvdx vxccxxc |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Załaduj wagony towarem i dostarcz je w wyznaczone miejsce w jak najkrótszym czasie. Gra posiada wiele nowych ulepszeń w porównaniu do poprzednich części. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się pociągiem Spacja - turbo (po naładowaniu się paska w dolnym, lewym rogu) |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wkrocz w kosmiczny świat Bena 10. Sterowanie podane w grze. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Zredukuj swój poziom startowy z 301 punktów do zera w jak najmniejszej liczbie rzutów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Napełnij ciężarówkę wodą i nie wylewając jej dojedź wyznaczonego celu, by ugasić pożar. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzelanie wodą (po napełnieniu zbiornika) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Steruj Iron Manem unikaj przeszkód i rozwal miny powietrzne. Sterowanie: Myszka - poruszanie się LPM - strzał Spacja - specjal |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Stan się Płonącym Chłopakiem lub Wodna Dziewczyną. Woda i ogień - przeciwieństwa, które muszą ze sobą współpracować. Ciekawa platformówka na dwie ręce lub dwie osoby. Sterowanie: Płonący Chłopak - Strzałki Wodna Dziewczyna - A;W;D |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Retro platformówka w której wcielamy się w ninja i przechodzimy poszczególne plansze eliminując wrogów. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - skok S - strzał |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wsiądź za kierownicę taksówki i wypełniaj misje. Sterowanie za pomocą strzałek. |