reklama
Login: | orlando |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.06.2009r. |
Ost. logowanie: | 18.01.2014, 20:21 |
Punkty: | 5 955 |
Wiek | 37 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wyścigi samochodowe z doskonała oprawą graficzną i ciekawym modelem sterowania. Dojedź pierwszy, lub drugi do mety, aby przejść do następnego poziomu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | Mam galeon z 50 armatami i 100 ludzmi.Fajna gra |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Zostań władcą mórz i oceanów. Zarabiaj na przewożeniu zakupionych towarów i sprzedawaj je w odległych portach z zyskiem. Zwyciężaj napadających na ciebie piratów i zabierz im zagrabione innym kupcom towary oraz złoto. Za zarobione pieniądze werbuj załogę, uzbrajaj statek, kupuj towary oraz amunicję. W dalszej części rozgrywki masz możliwość zakupienia lepszego statku. Sterowanie za pomocą myszki. Strzałki - poruszanie się podczas walki morskiej Spacja - strzał R - opuszczenie pola walki Gdy zabraknie nam amunicji można dokonać abordażu (sposób walki morskiej polegający na zetknięciu się dwóch okrętów i prowadzeniu walki wręcz na ich pokładach w celu zdobycia wrogiego okrętu lub jego późniejszego zatopienia). Instrukcja: Ship Dock - dokowanie oraz wypłynięcie z portu (możliwość zakupienia pożywienia) Market - zakup i sprzedaż towarów Tavern - werbowanie i zwalnianie załogi Townhall - możliwość dostania poważnej misji Ship Yard - reperowanie statku, zakup bronii i amunicji, możliwość zakupienia nowego statku Instrukcja nadesłana przez użytkownika Saurom: Doświadczenie w walce można zdobyć urządzając albo napady na statki kupieckie skutkiem tego jednak po jakimś czasie stajesz się piratem i tracisz dostęp do większości portów pozostają do dyspozycji nieliczne placówki. Drugi sposób można zabijać piratów przy wykonywaniu zadań typu zakup towar i dostarcz list. Do wykonywania misji typu zabij znanego pirata dobre jest miasto Acapulco w przeciwieństwie do innych piraci pojawiają się zwykle albo od strony Valparaiso chambers albo Yambo.. Zdobyć statek można zakupić albo zakupując w stoczni ship albo atakując statek kupiecki, wojenny lub piracki. Naprawę dokonuje się albo w stoczni albo wylądując na lądzie co w przypadku większych jednostek typu galeon jest bardziej opłacalne. Zdobywanie barka- można zdobyć galerę i karawelę. galera- karawela fregata galeon Odnośnie walki Jeżeli przeciwnik ma przewagę liczebną osłabić go ogniem artylerii atakować najlepiej przy stosunku jeżeli mamy do czynienia z barką na galerę np, 50 na 43 lub 50 na 35. Najważniejsze jest, żeby przeciwnik miał jak najmniej ludzi. W przypadku misji typu wiadomośc, lub dostarczenie towaru najlepiej jest stoczyć ją w pobliżu portu, gdyż szybkość statku zależy od ilości załogi naprawą można się martwić później. W przypadku walki z dwoma statkami pirackimi najprostszą metodą jest spróbować jeżeli mamy przewagę liczebną uderzyć na najbliższy z nich- wada nie wiadomo czy liczebność załogi jest mniejsza od naszej. Najlepiej jest starać się uciec spod ich krzyżowego ognia i skupić się na niszczeniu po kolei- zawsze pilnować położenia drugiego- ewentualnie atakować od czasu jeden i drugi. Misja handlowa Brać pod uwagę odległość portu z poszukiwanym towarem od statku jeżeli jest możliwe kupować jak najbliżej. W czasie misji handlowej możemy być zaatakowani przez piratów pod warunkiem, że nasz statek jest uszkodzony, lub przewozimy cenny towar np. kawa, lub gdy pirat ma porównywalną, lub większą jednostkę niż my, lub gdy spotykamy eskadrę piracką. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wszyscy wiemy, że od czasu Platform The Game nic nie było w stanie zagrozić palmie pierwszeństwa tej grze jeśli chodzi o platformówki. Zagrozić? Co ja mówię nawet się zbliżyć. Jednak 2 lata czekania się opłacało i oto dzisiejszego dnia mamy okazje ujrzeć kontynuację, a może raczej "duchowego następce". Więc na co czekać, wciel się w Finwicka i weź udział w naprawdę odjazdowej przygodzie. Na początku trzeba przejść kilka misji treningowych. Sterowanie takie jak w Platform The Game: Strzałki - poruszanie się Z - skok Spacja - zmiana postaci (dołączać będą do nas w trakcie przygody). |
Treść komentarza: | Gra super minusem jest tylko długie ładowanie 5/5 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wkrocz do baśniowej krainy RPG. Zbieraj przedmioty, pokonuj napotkanych wrogów i zdobywaj nowe poziomy. Wcześniejsza część tej wspaniałej przygody znajduje się tutaj: King's Island |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Weź udział w bitwie morskiej czyli zagraj w popularne statki i postaraj się wygrać! Sterowanie za pomocą myszki. Strzałki - obracanie okrętów podczas umieszczania ich na planszy. |
Treść komentarza: | Nic odkrywczego zwyczajna gra w statki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Zostałeś wysłany w przeszłość, by ocalić Ziemię od zagłady, ale coś poszło nie tak jak powinno i w rezultacie wylądowałeś na obcej planecie pełnej wrogo nastawionych osobników. A teraz po prostu walcz! Plazma Burst to świetna zręcznościowa strzelanina, w której krew leje się gęsto i często dzięki sporemu arsenałowi broni oddanej do dyspozycji gracza. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał G - granat od 1 do 9 - wybór broni |