reklama
Login: | orlando |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.06.2009r. |
Ost. logowanie: | 18.01.2014, 20:21 |
Punkty: | 5 955 |
Wiek | 37 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Quadro Pongo to zabawa, której celem jest uzyskanie jak najwyższego wyniku. W tym celu odbijaj kulkę niczym w Arkanoidzie, aby ta zbijała pojawiające się punktowe kulki. Zabawa rozgrywana jest przy pomocy czterech paletek, po jednej na każdą stronę planszy, co sprawia że sterowanie lotem kulki jest bardzo trudne. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Tylko robot-destruktor potrafi przeżyć na tej jałowej pustyni! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się i skakanie S - strzał A - rzuć bombę |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Bardzo starannie wykonany klon Arkanoida czyli odbijanie piłeczki w celu rozbijania cegiełek. Steruj ruchomą platformą tak, aby piłeczka mogła się od niej odbijać strącając wszystkie bloki w celu wyeliminowania ich z planszy. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | Porządna gra z ładną grafiką 4/5 |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Znudzony łatwymi wyzwaniami? Weź udział w niesamowitej przygodzie typu point & click osadzonej w klimacie science fiction. W dalece obcej galaktyce, gdzie waluta została zastąpiona handlem wymiennym i przysługą za przysługę - wcielasz się w zabójcę, który ma wyeliminować znaczącego senatora. Fabuła zależeć będzie od decyzji jakie będziesz podejmował w grze. Podpowiedzi (solucje) prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zabawa typu Worms. Weź udział w bitwie na fajerwerki. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik/siła strzału LPM - akcja |
Treść komentarza: | Rzeczywiście daremne |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju i zostań bohaterem wśród wojowników. Podstawową umiejętnością wymaganą w tej grze jest umiejętność wyprowadzenia odpowiedniej kombinacji ciosów, tak by gracz przeciwny stracił jak najwięcej energii. Sterowanie odbywa się za pomocą klawiatury. Są dostępne trzy różne kombinacje klawiszy opisane w menu gry. Gra autorstwa Martiego Wonga. Nigdy nie słyszałeś o Martim Wongu? Jest jednym z chińskich twórców gry Little Fighter 2, która jest bardzo popularna już od ponad dziesięciu lat. Porównując grę z poprzednim dziełem Martiego, Little Fighterem 2, można stwierdzić, że styl walki jest niemalże taki sam, ale grafika wygląda o wiele lepiej. Jako nowy element, Marti zamieścił w Hero Fighterze system jazdy konnej - głównie dlatego, że inne popularne gry również taki posiadają. Jednak w większości przypadków jadąc konno jesteś po prostu szybszy, a Twoja postać na koniu wygląda fajnie - ale większość ruchów jest wtedy niemożliwa, a więc nie możesz walczyć. W tej grze jest inaczej: możesz używać specjalnych ciosów i walczyć prosto z siodła. W Hero Fighterze możesz plansze przybliżać i przesuwać pionowo - w efekcie otrzymujesz jeszcze lepszy efekt iluzji trójwymiaru. Dla bardzo silnych postaci dostępne są także superciężkie przedmioty, których można używać w walce 1 przeciwko 100. Podstawowa Lista Ruchów: Legend: → = W przód ← = Do tyłu ↑ = W górę ↓ = W dół A = Atak J = Skok D = Blok (G) = Chwyt Naciśnij A w pobliżu przedmiotu by go podnieść. Wskocz na konia, by na nim jechać. Blokować możesz praktycznie przez cały czas, wyjątkiem jest przygotowanie do ataku. Standardowo by rzucić przedmiotem należy wcisnąć A Możesz chodzić/skakać gdy trzymasz przeciwnika. Możesz atakować przeciwników leżących na ziemii. Możesz biegać/skakać z ciężkimi przedmiotami. Podstawowe ruchy: J + D = Blok w powietrzu → → D = Blok podczas biegnięcia → → D D = turlanie się + D pod koniec skoku = Turlanie się → → podczas leżenia na ziemi = Turlanie się Podejście do ogłuszonego przeciwnika = Chwycenie go (G) + A = Atak podczas trzymania przeciwnika (G) + → A = Rzucenie trzymanym przeciwnikiem (G) + J + A = podstkok I rzucenie trzymanym przeciwnikiem → → po skoku = Forward flip ← ← po skoku = Backflip Koń: J = Zeskok z konia D = Blok → = Ruch w przód ← = Ruch w tył (przytrzymanie ← spowoduje obrót konia) → → = Szarża ← ← = Obrót o 180 stopni → → J = Skok (jeżeli nie wciśniesz →→ przy lądowaniu, koń się zatrzyma) ← A = Atak w tył ↑ ↓ A = Chwycenie przeciwnika (G) + A = Atak (podczas trzymania przeciwnika) (G) + → A = Rzut trzymanym przeciwnikiem ↓ ↑ A = Uderzenie końskimi kopytami (słaby atak, wykonanie tego ataku w trakcie szarży powoduje zatrzymanie konia. Atak przydatny do combosów.) Uwaga: Możesz wykonywać wszystkie ataki podczas szarży – koń nie musi iśc stępa ani stać w miejscu. Shawn - Łucznik - zwinny wojownik o dalekim zasięgu. Lista ruchów: A = Arrow Shot →→A = Bow Attack →→JA = Bow Attack D→A = Phoenix Shot D↑A = Arrow Rain (użyj klawiszy ruchu by starować strzałami) ↓→↑A = Spread Shot J + A = Aerial Shot J + D→A = Aerial Phoenix Shot Kón: D→A = Phoenix Shot (lekko pochylona w strone ziemi strzała energii, tor lotu nie jest w pełni prosty) D←A = Phoenix Shot (strzela się przez koński zad) ↓→↑A (+→A ...) = Spread Shot ↓←↑A (+←A ...) = Spread Shot (strzela się w tył) Drew - Bokser - wyspecjalizowany w atakach z bliska oraz ciosach zapaśniczych. Może używać wielkich przedmiotów (jako broni). Mocarny specjalista od bijatyk Lista Ruchów: A = Uderzenie D→A = Mach Punch D→J = Shoulder Charge →←→A = Grapple Run (G) + ↑↓←→A = Hurricane Spin (G) + J = Backbreaker (G) + D = Whirlwind Swing Kón: (G) →→A(+A...) = Whirlwind Swing na koniu Ciężki przedmiot: A = Atak ciężkim przedmiotem →A = Wyrzucenie przedmiotu D = Whirlwind Swing (korzystając z przedmiotu) Lucas - Wojownik z mieczem - Wyspecjalizowany w kombosach. Jego ostrze umożliwia mu atakowanie wielu przeciwników jednym ciosem. Posiada umiejętność wystrzeliwania energetycznych łuków o średnim zasięgu. Wszechstronnie uzdolniona, wyważona postać. Lista Ruchów: A = Atak mieczem D→A (+A...) = Air Blade J+D→A (+A...) = Air Blade w powietrzu D↑A = Uppercut Kón: →→A = Circular Sword attack →→(→A) = Dźgnięcie D→A (+A...) = Air Blade D←A (+A...) = Air Blade (w tył) |
Treść komentarza: | Taka sobie jeżeli ktoś chce sobie wypróbować postać bez walki niech ustawi przeciwnika człowieka. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Jeśli uważasz, że jesteś dobry w liczeniu to wypróbuj Guesstimation. Na każdej z plansz znajduje się określona liczba obiektów, a my w przeciągu dziesięciu sekund musimy podąć ile. Oczywiście nie dokładnie ale szacunkowo. Im bliżej będziemy prawdy, tym więcej punktów wpłynie na nasze konto. I tak się przez 15 poziomów. Wyniki podawajcie w komentarzach. Konkretną liczbę należy wpisać u góry ekranu. Później wystarczy wcisnąć lub kliknąć submit guess. |