reklama
Login: | olek18 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 11.07.2007r. |
Ost. logowanie: | 04.05.2009, 14:27 |
Punkty: | 466 |
Wiek | 35 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Klasyczna gra z nintendo. Zestrzeliwujesz kaczki, ale możesz też zastrzelić głupiego irytujacego psa. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zrób prawo jazdy!!! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bijatyka w której wybieramy jedną z dwunastu różniących się wyglądem, statystykami postaci. W zależności od trybu gry bijemy się z jednym przeciwnikiem bądź hordą potworków. Sterujemy postacią za pomocą klawiszy "W", "A", "S", "D". Za pomocą "L" kopiemy, "K" uderzami pięściami, "J" blokujemy, zaś "I" dokonujemy kończącego ataku. Możliwa jest gra na dwóch graczy. Drugim graczem steruje się za pomocą strzałek, zaś "5" uderzamy pięściami, "6" kopiemy, "4" blokujemy, zaś "8" dokonujemy kończącego ataku. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Skoki do wody - dyscyplina sportowa, która obejmuje skoki z trampoliny. O wyniku decyduje ocena poprawności skoku przez sędziów oraz współczynnik jego trudności. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ustaw mebelki i ludzi tak,aby to miało jakiś sens. Kom.od osoby dodającej gre - jak wam się powiedzie cała "operacja" to napiszcie na moje gg lub e-mail,bo nie mogłam chyba jednego mebelka ustawic na koniec :( |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo fajna i zabawna gierka - musisz odmienić rycerza, który został zamieniony w żabę. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kusko chce zdobyć główną nagrodę w szkolnych zawodach, pomóż mu zdobyć puchar, pobijaj rekordy i wygrywaj zawody! |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Dla mnie bomba! Połaczenie Gold Minera z Pacmanem. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kumple urządzili Ci przyjęcie urodzinowe lecz jednej osobie to się nie spodobało i postanowił nie dopuścić do niespodzianki. Twoim zadaniem jest rozliczenie się z osobami , które zniszczyły przyjęcie. Nie miej litości - urodziny ma sie raz w roku! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Naszym bohaterem jest sympatyczna żelka. Posiada ona właściwość przyczepiania się do wystających elementów otoczenia. Wykorzystując to, musimy przeskoczyć między wszystkimi białymi zaczepami i przemalować je na zielono. To otworzy nam przejście do kolejnej planszy. |