reklama
Login: | o5t |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 12.05.2008r. |
Ost. logowanie: | 07.05.2018, 08:43 |
Punkty: | 158 |
Wiek | 39 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | A... to jest ta inna wersja na szybkość... Szkoda. Lepsza jest wersja bez czasu, ale trzeba szukać, gdzie się dołączają elementy. Dam 4. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wykonuj zadania - na każde z nich masz tylko 5 sekund. Jest ich 45 |
Treść komentarza: | Dobre! Tylko niektóre zedania są dyżym wyzwaniem jak na 5 sekund |
Treść komentarza: | 7. Idziemy za wskazówką z pamiętnika, wybieramy klocek i klikamy na obraz. Po zbliżeniu klikamy klockiem konkretnie na tęczę. Ukazuje się "szachownica" 4x4. W każdej kolumnie jedno pole jest kolorowe. Kolory są odpowiednikami pionków. Należy zapamiętać ten układ. 8. Przechodzimy do ściany z szafką z misiaczkiem i klockami. Zaglądamy na blat po prawej stronie. Jest tam plansza na której ustawiamy pionki zgodnie ze schematem obrazu. Wyskakuje blokada z szafki. Cofamy się do szafeczki i otwieramy drzwi z prawej strony. Zabieramy kuferek. 9. Idziemy do drzwi. Za drzwiami stoi miś dziewczynka. Klikamy na nią i ona coś tam sobie po chińsku gada (napisy na dole). To teraz idziemy spowrotem do piwnicy do misia. Klikamy na niego i on znika. Zabieramy klucz z ramki i metodą "about item" otwieramy kuferek. 10. Z kuferka wyjmujemy dziwne różowe. Wracamy do drzwi wyjściowych. Misiu czeka. Różowe wpychamy w szparę nad drzwiami i klikamy na wyjście. THE END |
Treść komentarza: | 3. Pozostajemy na ścianie z krzesełkiem i domkiem. Na dole widać mały trójkącik, klikamy go i się pojawia klapa w podłodze. Przyłączamy do niej klamkę i otwieramy. 4. Schodzimy na dół, znajdujemy misia w łóżku, dajemy mu miodek i wracamy na górę. 5. Wracamy do ściany z obrazem z misiami w balonie. wybieramy dziwne coś z półki z książkami i wciskamy "about item". Pojawia się dziwne coś w osobnym okienku, klikamy na to i się pojawia stołeczek. zamykamy to okienko i ustawiamy stołeczek pod obrazem. Kiedy stołeczek już stoi, klikamy NAD prawym górnym rogiem obrazu i zmienia się rzut, widzimy kluczyk do pamiętnika. Zabieramy oczywiście. 6. Ten sam manewr przeprowadzamy z pamiętnikiem: "about item", kluczykiem na pamiętnik i otwieramy. Pamiętnik podpowiada nam, że mamy spojrzeć klockiem na lewą stronę obrazu. |
Treść komentarza: | Krótka podpowiedź: 1. Zaczynamy na ścianie z obrazkiem. 2. Zbieramy najpierw pionki: żółty: szafka z misiaczkiem - zrzucamy klocek, prawy zabieramy, a lewy się podnosi i pod nim jest pionek. Przy okazji otwieramy lewe drzwiczki szafki i z dolnej półki bierzemy słoik miodu, a z górnej klamkę. zielony: duża szafa - otwieramy szufladę, zabieramy pionek i pamiętnik. Z półki z książkami zabieramy dziwne coś. czerwony: półka z domkiem, pionek jest na lewej kolumnie. niebieski: krzesełko, odsuwamy i zabieramy pionek. |
Treść komentarza: | Takie to sobie, dam 4 może. Za krótka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wydostań się z latarni morskiej. Jest w niej pełno pomieszczeń i zagadek. |
Treść komentarza: | Uwielbiam Submachiny (oczywiście ocena 5). Zablokowałam się na samym końcu. Mam 2 kolorowe żarówki, nie wiem, co z nimi zrobić a w latarni świeci się jeszcze jedno czerwone światełko. Jak je wyłączyć? I uruchomić latarnię? A przy okazji, prawidłowe równanie e to e=m*(c*c) i tylko takie przyjmie gra, nie ma tam żadnej 2ki |